Saturday, January 18, 2014

蘋果即時 : 與男友恭碩良合作冇爭拗 林憶蓮:大家方向一致


0117 00:01
林憶蓮新專輯《Re:Workz》今日(18號)面世,噚晚佢同男友恭碩良(Jun)以及音樂人Kelvin為新碟宣傳,並與歌迷舉行分享會,席間播出憶蓮新作《喜樂》MV。
今次呢張專輯,憶蓮重新演繹自己多首金曲,憶蓮同Jun台上大方合照,兩人仲禮貌咁握手,坐下時兩人有傾有講,現場仲播放《喜樂》MV,MV內有憶蓮及Jun齊齊做義工片段。
講到依家同男朋友一齊做嘢,心態有冇唔同?憶蓮就話:「冇乜唔同,都係做音樂,唔會諗唔好嘅嘢,一定諗好嘢,唔會有拗撬,大家方向一致。」咁同Jun私下有冇拗撬?佢話私下都唔會。
前晚憶蓮出席活動時,被問到係咪參加《我是歌手2》,當時佢只係話:「多謝多謝﹗」再提到有指憶蓮要叮走鄧紫棋(G.E.M.),憶蓮就保持笑容掉頭走。
噚晚憶蓮再被追問此事時,佢就話:「唔知消息喺邊度嚟,冇應承參加,因為檔期問題冇應承。」
憶蓮表示向來唔係好鍾意參加比賽,不過佢就有睇過相關節目,報道指佢叮走G.E.M.,憶蓮就話報道唔真確,佢又表示好欣賞G.E.M.呢位新晉女歌手。

No comments: