Sunday, September 25, 2011

捧場的藝人名人

第一晚 (23/9)
劉美君、吳雨霏、王菀之、阮兆祥、王賢誌、劉曉彤、梅小惠 (贊助商公關)、何麗全夫婦、太極的Ernest (Hifi德)
第二晚 (24/9)
呂方、黃凱芹、袁詠儀、張智霖、伍詠薇、練海棠、薛凱琪、常石磊、周禮茂、蔡一智、周國賢、李浩林、林建名、梅小惠 (贊助商公關)
第三晚 (25/9)
陳奕迅&父親、徐濠縈、容祖兒&母親、黃偉文、俞琤、楊千嬅、丁子高、劉美君、蘇永康、蔡一傑、黃耀明、盧凱彤、周慧敏、吳雨霏、胡楓、藍奕邦、李浩林、王賢誌、鄧達智、蔡美詩、雲何婉薇、潘源良、梁漢文、林德正 (林子祥兒子)、曾路得、林嘉欣、蔡立兒、劉天蘭、余宜發、Vani、梅小惠 (贊助商公關)
歡迎補充

8 comments:

Anonymous said...

24/9還見到蔡一智和周國賢,也見到梅小惠(聽到有人叫她招呼朋友,不知她是不是staff?)

chi said...

梅小惠是贊助商歐洲坊/溥儀眼鏡的公關。

Anonymous said...

謝謝呀。
還見到伍詠薇兩公婆。

TT said...

昨晚見到周禮茂坐前排,唱《至少還有你》果陣,憶蓮仲同佢擁抱添。

東尼 said...

今晚有wyman, 徐豪縈, 明哥, 蘇永康, 蔡一傑, ellen@at 17, 周慧敏, kary, 胡楓, prudence, 梅小惠, 楊千嬅, 丁子高

Anonymous said...

首場我仲見到太極的Ernest(Hifi德)[backdrop最尾行,i.e. Row 12];而尾場我仲見到潘源良[綠閘Row A]同埋梁漢文(與蘇永康同坐藍閘同一行[大約Row B],但兩者相隔數個位),另外仲見到Alex林德正(林子祥個仔)~

Anonymous said...

尾场仲有林嘉欣!

Anonymous said...

潘源良[綠閘Row A]同埋梁漢文(與蘇永康同坐藍閘同一行[大約Row B],但兩者相隔數個位),另外仲見到Alex林德正(林子祥個仔)~
<--- 可能誤會左我意思! 頭場我意思係見到太極樂隊成員ernest(即hifi德),其餘蘇永康梁漢文林德正一干人等係尾場先見到呀!謝謝~