Monday, February 13, 2012

爽報 - 香港版 : 克勤唱好now台兼o氹無綫


2012-02-13
李克勤、林憶蓮、蘇永康及張敬軒等於前晚出席now芒果台音樂會,無綫契仔克勤雖現身敵台但未有表現尷尬,更大賣口乖表明無綫在心中佔重要位置,如母校一樣,非常有感情!
李克勤前晚與林憶蓮、關淑怡(Shirley)等在機場博覽館為now芒果台音樂會演出,其中克勤身份最敏感,因他所屬的環球唱片剛與無綫破冰,但現在又演出now音樂會,可覺食兩家茶禮?他解釋:「我冇同任何電視台有歌手合約,只係同now簽咗為歐洲國家盃講波,所以其他電視台搵我都OK。」
克勤又向無綫賣口乖:「TVB喺我心目中重要性就好似母校,呢樣係唔會改變,如果TVB搵我做嘢,我會義無反顧同義不容辭。」
關淑怡簽約講配合
至於有傳Shirley獲金牌大風和星娛樂斟洽以300萬元簽約兩年,她謂:「外界成日話我條件多多,最緊要係互相配合。」
至於有指憶蓮將收1,500萬元加盟環球,憶蓮笑說:「冇可能有咁嘅價錢,大家攞走6個零先。」

No comments: