Thursday, February 23, 2012

爽報 - 香港版 : 憶蓮殺入環球 懶理阿Kay去留



2012-02-23
林憶蓮昨日宣佈加盟環球唱片,她否認因此踢走了謝安琪,並重申今次和環球是以拆賬形式合作,自己亦是老闆,並非外傳以800萬元簽約兩年做一姐。
很久沒出唱片的林憶蓮,昨日於紅磡出席加盟環球唱片簽約儀式,獲新公司送贈結他和價值六位數字的私家咪。對外傳憶蓮以800萬元簽約兩年,她否認說:「今次係簽約兩年,計劃出兩張國語同一張廣東碟,但係我要再一次澄清,今次係公司同公司以拆賬形式嘅合作,我負責音樂製作部份,環球負責發行同推廣。」
「與我無關」
至於總共投資多少?憶蓮則說︰「我冇計自己喺製作公司投資咗幾多錢,最緊要係做好唱片質素,同埋可以製作啲代表自己嘅音樂。」對有傳憶蓮加盟會加速謝安琪離開一事,她淡然否認︰「我冇聽過,亦同我完全無關。我反而覺得係加入咗個大家庭,一大班歌手,各有各嘅風格同特質。」同場的環球高層黃劍濤表示,正與謝安琪經理人洽談謝的去留問題。

No comments: