Thursday, February 23, 2012

太陽報 : 憶蓮暑假出碟有份揸莊




2012-02-23
林憶蓮昨日穿斜膊連身裙出席加盟環球記者會,大方表示簽約2年,6年未有出碟的她,落實今年暑假推出國語專輯,相信餓了多年的樂迷最為興奮!
林憶蓮在記者會上收到環球唱片董事總經理黃劍濤(Duncan)送的木結他,及高級音響贊助6位數字的咪,她承認簽約環球2年:「今次係自己間創作公司同環球簽約,我負責歌曲製作部分,營銷同推廣就係環球,賣碟嘅錢大家一齊分。(簽2年?)係,2年會出2張國語、1張廣東碟,國語碟已經做好,應該暑假推出。」
Duncan望與Kay和平分手
將於下月舉行個唱的憶蓮表示既緊張又期待,對於有傳她加盟環球加速謝安琪(Kay)離開,憶蓮說:「相信同我完全冇關係,亦冇聽過呢個說法,環球有唔同歌手,各自都有自己特質同風格,應該唔受影響。」
至於Duncan強調仍與Kay經理人夏森美洽談解決方案:「夾唔到都希望和平分手同好嚟好去。(Kay得番下月舉行嘅悼念張國榮演唱會工作?)係。(告別作?)唔可以咁講,一直都係同夏森美傾,尊重遊戲規則,亦都有同Kay短訊。」

No comments: