Thursday, February 23, 2012

am730 : 否認收800萬加盟費 林憶蓮:我都係老闆



2012-02-23
林憶蓮昨日舉行記者會,宣布正式加盟環球唱片,唱片公司高層黃劍濤(Duncan),送上結他及咪高峰作禮物給憶蓮,寓意她可以創作更多好歌,更於演唱會Part 2上,可以最佳音質宣揚到更遠的地方。對於有傳憶蓮加盟薪酬達800萬元,她即澄清與唱片公司是以拍檔形式合作,自己也是老闆。
有報道指憶蓮這次以800萬元加盟環球,憶蓮解釋,其實是她的製作公司與唱片公司合作,雙方以拍檔形式發行其唱片,對於報道所提及的數字,憶蓮即時澄清,並說:「我都係老闆之一,合作形式係音樂製作上由我負責,推廣、營銷就交由環球處理,呢次簽約唔似一般藝人,係如果唱片賣得多就再分利潤。」憶蓮透露,近年都以此形式合作,自覺這樣對唱片公司較為公平,因為現在唱片的經營方式跟以往不同,這樣自己又可做自己鍾意的事,憶蓮續說:「今次會簽兩年合約,將會推出兩張國語唱片同一張廣東唱片,首張國語唱片己經錄好,估計在暑假會推出,(這次投資了多少錢?)冇真正計過幾多,不過專輯最緊要係好質素,同做自己想做嘅音樂。」
希望謝安琪走得好嚟好去對於外傳因為憶蓮的加入,導致謝安琪加速離開環球,憶蓮則說:「我覺得同自己無關,自己亦都冇聽聞過呢件事,其實環球就好似一個大家庭,當中有唔同風格、特質嘅歌手,我相信我嘅加入,唔會對任何人有影響,而且仲會增加團體精神。」對於謝安琪是否於4月離開環球,Duncan坦言未知道,因正與其經理人商討,問到謝安琪是否去意已決,Duncan說:「我唔可以代表其他人講嘢,依家都仲傾緊,希望盡快解決,就算走都好嚟好去!」

No comments: