Monday, June 25, 2012

蘋果日報 : 憶蓮急為戀情解畫


2012-06-25
日前在台灣默認跟恭碩良發展姊弟戀的林憶蓮,昨日在屯門為演唱會DVD舉行簽名會。春風滿面的她現身時令600名fans瘋狂,相隔六年沒在港舉行簽名會,憶蓮親民地逐一為fans簽名和合照,而屬於環球歌手的憶蓮也獲無綫派員到場採訪。
對於默認跟恭碩良的戀情,憶蓮受訪時澄清說:「從來唔會將感情事公開或討論,因為呢啲係私人事,我喺台灣係講對戀愛睇法,並唔係直認或間接承認愛情,我從來唔發表,私人生活好寶貴唔公開。」當求證憶蓮是否單身,她以私人生活為由不答,但表示生活愉快。
車窗現裂痕
問憶蓮其女兒會否想她拍拖?她說:「我好少講個女,個女嘅嘢都唔講,唔好意思。」有報道指女兒親父親多過她,憶蓮笑笑口說:「都係唔講,我唔知點答妳。」昨晨她從台灣返港由司機接機時發生驚險事,當司機抵達機場時發現保母車的左後窗出現裂痕,幸未有破碎發生意外。

No comments: