Thursday, October 6, 2011

MMXI聯想 1 (擁有)

擁有
作曲 : 倫永亮 作詞 : 卡龍 編曲 : 倫永亮


1989年劉嘉玲《說謊的女人》插曲《擁有》,區丁平執導,其他卡士有關之琳、夏文汐、羅美薇、金燕玲,係咪好勁既女人戲呢...用這首歌做encore第一首歌令人O嘴,其實可以夾埋《等愛的女人》的《如何愛下去》+《出軌的女人》的《兩心花》搞個女人系列電影medley,咁咪冇咁odd囉。

《說謊的女人》都算係80年代的Sex And The City,劉嘉玲、關之琳、夏文汐、羅美薇、金燕玲、周美鳳,哈Mr Big係曾江,小白臉係吳啟華,華納兩位阿姐包辦主題曲插曲,倫永亮做音樂,呢條trailer有少少《擁有》音樂,片尾有沙梨《命運我操縱》。



說謊的女人是情婦,都市觸覺人慾橫流,劉嘉玲獲提名香港電影金獎獎最佳女主角,那時真是港產片黃金歲月,對手有張曼玉(不脫襪的人)、張艾嘉 (八兩金) 及 (阿郎的故事)、吳家麗 (第一繭)、馮寶寶 (飛越黃昏),最後... 嘉玲輸了給宿敵曼玉。



怪事一樁,《說謊的女人》片尾roller,排先的《擁有》主唱葉蒨文,排後的《破繭》林憶蓮 (後來改名《命運我操縱》?) ,是電影公司寫錯,還是最初華納如此安排,賤人大姐爭唱《命運我操縱》操縱自己命運?留番插曲《擁有》給二奶女?假如故事最初真的是這樣,MMXI開場的破繭《枯榮》可以緊接《命運我操縱》。


葉蒨文 - 命運我操縱
作曲 : 倫永亮 作詞 : 林振強 編曲 : 倫永亮

6 comments:

Unknown said...

我記得係張叔平美指,打造好多靚衫。當時嘉玲一人之下的時勢,彷彿又好像是sandy在華納的境地呢?

Anonymous said...

其實 "擁有" 比 " 命運我操縱" 更動聽.
很開心在23號晚Sandy最後唱這首歌.

Anonymous said...

I wish she could have got the lyrics right...now it just makes the feelings incomplete...

Anonymous said...

仲有"夜生活"
都係類似電影主題曲?

Anonymous said...

好提議喎,擁有+如何愛下去+兩心花!

Leo said...

嘩超清!粉絲威力果然厲害!

唱得好好喎!錯過咗第一場,可惜!

唱擁有驚喜過唱依然喎!「在這夜晚有生命和合奏 願這親密漫長夜過後 在明日亦擁有」再接「回到原來」,應該係想呼應開場枯榮周而復始嘅意念,不過中間多口水打斷晒氣氛,效果不彰。