Thursday, June 21, 2012

東方日報 : 恭碩良隔空和應:佢好錫我


2012-06-21
樂手恭碩良與林憶蓮的姐弟戀鬧得熱烘烘,昨日憶蓮在台灣受訪時更坦言年齡不是最大問題,另邊廂,恭碩良昨在港出席活動時,雖多次扮聽不懂中文試圖迴避有關問題,惟經追問下,終忍不住隔空和應女方,表示自己同樣不介意年齡!
林憶蓮昨日在台灣接受訪問時表示談戀愛時,年齡不是問題,而恭碩良昨在港出席Richard Mille手錶專門店開幕酒會時,就被問到此事,他聽罷即作狀轉身離開,之後又扮聽不懂中文迴避有關問題,忸怩一輪才企定定表示:「其實我唔介意年齡,最緊要夾同開心,你(記者)幾多歲呀?你廿幾歲講嘢可以似三十幾歲,三十幾歲講嘢都可以好小朋友。(即係你智商高,憶蓮智商低?)呢行好多人講嘢不經大腦,我經理人講嘢都唔符合年齡o架,溝通得好就得。(你同憶蓮溝通得好?)同個個都溝通得好。」
曖昧感覺最甜蜜
至於憶蓮在訪問中又透露戀愛對她很重要,但曖昧反而最甜蜜,現時亦偶爾有曖昧感覺,當問到他對此有何看法時,恭碩良即再次「外國人」上身,表示自己中文不好,不明白「曖昧」何解,但又不忘大讚憶蓮:「佢係好sweet嘅女仔。」自稱不懂曖昧是甚麼意思的他又曖昧補上一句:「憶蓮好錫我……哋。」大玩文字遊戲!之後經再三解釋何謂「曖昧」,他才說:「男女朋友都係由朋友開始,同埋結婚對我唔重要,結婚只係湊小朋友嘅合約,有小朋友就仲大壓力,養狗好啲,不過有愛情都有幫助,工作完返到去有人陪睇戲飲湯,好開心。(同憶蓮關係點?)私生活唔想講太多,總之依家好開心。」

No comments: