Friday, March 3, 2017

蘋果 : 效法憶蓮參加《歌手》? Kary:再唱好啲先挑戰自己

2017-03-03
吳雨霏(Kary)已逐漸放低小產嘅陰影,重新投入工作,噚晚Kary悉心打扮,以一襲性感型格嘅造型,出席銅鑼灣一間化妝品牌嘅開幕,佢輕露纖腰,以魚網絲襪配搭四吋高踭鞋,Kary話:「呢啲Fashion嘅嘢……真係好耐冇見大家,要花啲心機打扮吓,今年真係衝,會多啲見大家。」
Kary又話兩年冇出碟:「真係唔覺咁耐冇出過,最近開會都開始緊張,有少少無形嘅壓力,上次隻碟係林憶蓮幫我做,點樣可以做得好過佢呢?我自己要求又高,希望有啲好成績。」
講到憶蓮參加《歌手》,Kary話:「成日都睇住佢,佢唱嗰陣,我喺電視旁邊緊張,希望佢贏啦!」但係贏又真係好難,如果唔贏會唔會影響聲譽?佢話:「我唔覺得會,反而覺得呢幾次佢試咗好多唔同曲風,大家好欣賞佢呢樣嘢,同埋我諗佢參加呢個比賽都唔係想贏或者計較輸贏,都係想攞經驗啫。」
問Kary夠唔夠膽參加,佢話:「我o依家好輕鬆,開心就做,唔開心就唔做。其實佢已經去到嗰個位,仲要去挑戰自己,其實好勁。希望有一日,等自己再唱好啲先挑戰自己。」

No comments: