Thursday, February 23, 2012

蘋果日報 : 憶蓮簽約環球懶理Kay去留



2012-02-23
有一段時間沒有推出唱片的林憶蓮,昨日加盟環球唱片,雖然坊間盛傳因她加盟而加速謝安琪的離開,不過憶蓮淡然否認此事,並說:「我冇聽過,亦同我完全無關。」身兼老闆的憶蓮,坦言沒有計投資數字,只希望做代表自己的音樂。
憶蓮昨日出席加盟環球唱片的簽約記者會,會上她獲贈結他和價值六位數字的私家咪。談到有指今次以800萬簽約兩年,憶蓮說:「今次係簽約兩年,計劃出兩張國語和一張廣東碟,但我要再一次澄清,今次係公司同公司之間拆帳形式合作,我會負責音樂製作部份,環球負責發行同推廣;近幾年我都係用呢個模式合作,以目前唱片嘅經營環境嚟講,對大家都公平。」
冇計投資金額
至於在音樂部份的投資,憶蓮表示:「我冇計自己喺製作公司投資咗幾多錢,最緊要係做好唱片質素,同埋可以製作代表自己嘅音樂。」有指因她的加盟而踢走謝安琪(Kay)一事,憶蓮說:「我冇聽過,亦同我完全無關,我反而覺得加入大家庭,一班歌手各有各風格同特質。」
只以短訊接觸
此外,環球高層黃劍濤表示今次與憶蓮合作,是因為大家的理念接近,不過實際數字不便透露。問到Kay的去向問題?他說:「我哋家都努力傾緊,不過主要係同佢經理人傾,要尊重遊戲規範,同阿Kay係以短訊接觸。」據知Kay將在下月舉行音樂會,問到會否是告別作?他說:「咁又唔好咁講,呢個唔係適當時候去講,總之我哋希望盡快解決呢件事。」

No comments: