Thursday, February 23, 2012

東方日報 : 憶蓮膊殺格:同我完全無關




2012-02-23
天后林憶蓮昨日盛裝出席加盟環球唱片記者會,大方承認本報獨家披露簽2年合約,並宣布今年暑假推出相隔6年的新專輯。對於加速謝安琪提早離巢,憶蓮笑住口表示與她無關。
林憶蓮昨日以黑白斜膊連身短裙出席記者會,露出左肩,並獲環球唱片董事總經理黃劍濤送上木結他,以及獲高級音響Sennheiser特別度身訂造的6位數字靚咪,並即場舉行簽約儀式。由於憶蓮於06年推出唱片後未有再出新碟,司儀取笑她過去6年都是「Hea」住過,搞到憶蓮急急澄清:「冇Hea。」
只負責音樂
有指憶蓮的加盟,加速謝安琪(Kay)與環球解約,憶蓮表現大方兼笑笑口說:「相信同我完全冇關係,亦冇聽過呢個說法,環球有唔同歌手,各自有自己風格、特質,應該唔受影響。」她承認簽約環球2年,合約列明會推出兩張國語及1張廣東專輯,憶蓮說:「今次簽約唔係大家所講7位數,係我間創作公司同環球合作,我係創作公司老闆,國語碟已經做好,應該暑假推出。」
憶蓮坦言只負責音樂部分,而營銷及推廣則交給環球:「專輯賣幾多大家去分,冇計自己投資幾錢,依家唱片業唔同以前,最緊要做到好質素專輯及有信心產品。」
盼好來好去
至於黃劍濤承認Kay手頭上工作只有下月舉行的悼念張國榮演唱會,問到雙方是否已達共識提前解約?他說:「依家仲傾緊,點都好,大家夾唔到都希望可以和平分手同好來好去。」他透露一直與Kay經理人夏森美接觸:「尊重遊戲規則,不過有同Kay短訊。

No comments: