Friday, January 8, 2010

頭條日報 : Shopping忙紮辮 43歲林憶蓮 依然貪靚



2010-01-08
由前年6月開始,林憶蓮便展開世界巡迴演唱搵真銀,以澳門一站作計算,個唱兩個鐘收60萬歌酬,已到過北京、新加坡、美加及澳洲等地舉行20多場演唱會的她的確相當和味。袋住大舊錢過肥年的憶蓮,日前便抽空同朋友往名店Shopping,雖然年過40又生過女,但平日愛行山的她依然Keep得唔錯,而且仲非常貪靚。在等找數期間便不斷以塗了指甲油的雙手撥弄髮髻,記得某名媛的金句:「有錢人唔貪靚係罪過。」看來憶蓮對此應該非常認同。
自04年與李宗盛離婚後,43歲的林憶蓮一直獨力撫養女兒成人,不過憶蓮有別一般單親媽媽,皆因她有一把靚聲及大量經典舊歌做Back Up,食老本開Show長搵長有,幫10歲喜兒儲定大量學費。
靚字行頭
日前下午,素顏憶蓮同女友到中環Joyce揀首飾,雖貴為巨星,但憶蓮唔多揀擇,十多分鐘便在一推首飾中揀了2千元的手鏈獎勵自己,碌卡找數後,一臉笑容的她與女友徒步走向IFC,先到NE-SPRESSO買咖啡豆,等候Sales服務期間,憶蓮不停用手撥弄髮髻,一次唔得再整第二次,前後搞足十多分鐘才滿意收手。之後,再到Pacific Coffee買咖啡,雖然並非出鏡,但憶蓮跟友人傾偈依然Keep住挺胸收腹,最後兩人再到連卡佛繼續血拼。





2 comments:

man_love said...

好靚好靚!!! keep住留把長頭髮啦 , 千其唔好上海開騷個陣又剪短晒呀 ~~~~

Au said...

Yes, I love her long hair, so beautiful!