Friday, May 27, 2016

[各式碟評] 來自review33論壇

http://www.review33.com/software/index.php?topic=36160517184003
林憶蓮 『陪著我走』
爵士樂結他手包以正差不多彈哂成張碟,結他聲錄得好正, Sandy把聲唱『天各一方』好正
香港管弦樂團大提琴首席 Richard Bamping客串拉『李香蘭』好悲不可抑
Simon Gibson , famous mastering engineer at the Abbey Road Studio, was classically trained and knew to play piano and organ, he now remasters Sandy Lam new album 『陪著我走』
His main contribution was to remaster those classical music albums in the archiv of Abbey Road Studio in London for EMI and Warner Classics, also BEATLES boxset
買咗信和115, 超正
舒服,好聽。
柔弱無骨,聲線竟然比以前更有少女味。
重唱不一定要jazz,及改到七彩,有時簡簡單單已就陪。。
又等佢呢 24/96 version PhantomGTR
跟住就出K2同埋SACD。
I feel grateful that the drum set (played by her boyfriend Jung Kung)is not overwhelming, mid-bass is no longer overdone
其實上隻碟啲鼓都幾過癮哈哈
今次明顯係特登少咗咁(可能太多人插),bass 同鼓比番多少少就好。
Vocal 冇得頂,真係唱得好好聽!
昨晚買返來連聽3次想換下碟,老婆話繼續聽啦。
用爐火純青的功力做最簡單的音樂,一d都唔簡單。
呢隻碟,有人話正, 有人話悶.
我係die hard fans, 我覺得悶.
好好聽
錄音係好,但悶到呢...
如果鍾意聽近排既廣東jazz既朋友真係會好失望
唔覺得悶,幾好幾舒服。每一樣事物都有兩面啲!
錄音好壞不予置評,但只覺得歌唱部分有點感情不到位!
作為背景音樂也是一個不錯的選擇!
請不要再出口水歌碟,林憶蓮,盧冠廷,陳慧嫻,夏韶聲如事,以為好正,樂譠給自己玩死.
選曲方面太不好,她曾經在演唱會唱過陳百強(我和你)及beyond的歌,我個人覺得演唱會唱得好過這張大碟。
選曲編曲確係好保守,聲線似乎刻意做到好輕好年少,可能不想唱舊歌總是老氣橫秋吧。
不過我幾喜歡,換另一個來唱,未必做到這樣簡單舒服。
憶蓮會做新歌
但只限國語
廣東新曲已無市塲
大家死心好了
一歌兩味都好
一般樂迷少買碟,宜家市場有一半都係靠hifi佬撐住,唔出呢d碟點揾食
重唱冇問題,jazz名曲由50年代開始不停有唔同被本,個個都唔同味道,classic更加係,點解廣東歌唔得呢。
昨天放臨臨聲入左隻陪著我走 !第一首李香蘭聽到起雞皮,人聲情感淋漓盡致..,正!
小時候聽苗子姑娘及Within you'll remain,覺得好悶,或者當時年記小,今天聽憶蓮演繹呢兩首歌,都非常動聽。
得隻英文歌好少少,其他歌林憶蓮都就住把結他唱到唔湯唔水,無左應有意境,妹仔大過主人婆,或者我誤會左,把結他先系主角。
似乎幾多人接受呢隻碟.
今晚再聽又唔覺得背景音樂大過人聲,相對人聲與樂器都平衡恰到好處,小弟愚見。
好歌不厭百回聽, 耐唔耐搵啲舊歌新編新演繹都幾好吖, 不過聽聽下播得最多反而係第一次聽的殘夢 :D
出新歌係好嘅~ 但蓋亞個啲又唔係咁啱聽, 希望佢出多啲廣東歌啦!
讃成Keith師兄,話希望憶蓮佢出多啲廣東歌啦!
李香蘭, 殘夢 within you will remain 極好聽! 不過結他為主綫, 音場不覺闊或深.

No comments: