Thursday, March 31, 2016

壹週刊 : 喜兒美國有人照 林憶蓮安樂唱

2016-03-31
上週五(25/3),林憶蓮相隔四年再踏紅館,舉行一連四場「PRANAVA / 造樂者世界巡迴演唱會」。同恭碩良拍拖接近五年,已是公認的另一半,今次開騷冇同男友合唱,只安排他做背後的男人,做鼓手。至於向來唔願見報的囡囡李喜兒,留守美國黐實讀國際學校時已拍拖的泰英法混血男友Joepreeda。對方一早見過家長,林憶蓮絕對放心。
作出讓步
緊貼宿敵陳慧嫻在三月開騷的林憶蓮,刻意同對方唱反調,除了個唱記者會,開騷前只接受了一本月刊訪問;慧嫻開騷場場有嘉賓,日日不同,憶蓮靠自己,企硬做獨腳戲,連一二年曾在「林憶蓮演唱會Part II」jam歌伴唱的男友恭碩良,今次只是在樂手席上,專心做鼓手。喜歡比人走得更前的憶蓮,今次開騷揼本大搞視效,即使用《蓋亞》及《無言歌》兩首較冷門的歌打頭陣,一樣令觀眾睇到嘩嘩聲,反應理想。經歷過一二年part 2演唱會以《蓋亞》大碟的歌做主打,令歌迷怨聲四起;今次憶蓮稍作讓步,冷、熱、次熱作品,樣樣執啲。演唱會第一節,唱到《為你我受冷風吹》中段,憶蓮開始失控爆喊,唱完成首歌都未能平復,要背住觀眾抹眼淚,搞到個妝花晒變熊貓,要化妝師衝上台搶救。事後她笑笑口說:「無諗過咁早就喊,突然間感情一湧……」
有勁歌冇熱舞
演唱會有兩部分快歌環節,講得出的首本名曲如《灰色》、《瘋了》、《傾斜》都榜上有名,由於跳舞重任全交由dancers負責,憶蓮唔跳,差咁截!但有殺食舊歌補番數,連八十年代的《愛情I Don't Know》、《How Long Will I Love You》同《搖擺口紅》都唱,仲要搬番當年的唱法,歌迷激讚:「好似返咗去以前聽錄音帶年代。」四年冇開騷,林粉反應熱烈,即使講明《至少還有你》是最後一首歌,唱完全場開晒燈,大家仲嗌encore,唔捨得走。
喜兒接受阿恭
林憶蓮囡囡李喜兒例唔見人!下個月滿十八歲的喜兒,一度因為媽咪同陳玉蓮前密友Maisy(廣告界導演蔡美詩)玩埋而不滿,直至憶蓮同恭碩良姊弟戀,喜兒反而接受,同媽咪男友仔好friend。母女關係大為改善,但今次開騷,李喜兒繼續冇影。「Renee(李喜兒)細細個已經唔鍾意俾鏡頭隊住,Sandy就更加介意傳媒搞到佢個女,加上佢喺美國讀緊書,冇必要專登飛返嚟!」知情人說。
跟埋去美國
林憶蓮同恭碩良五年情打風都打唔甩,喜兒都一樣!同Joepreeda的puppy love一直未斷過。在香港讀中學已開始拍拖,憶蓮為了解囡囡的男友,不時邀請對方一齊飯局,喜兒離港到美國讀書的餞行飯,Joepreeda都是座上客。未幾Joepreeda亦去埋紐約升學,唔使分隔兩地。不時同男友行孖咇的喜兒,亦愛在網上上載恩愛照,其中有張兩人攬到實的相,更得到林憶蓮俾like讚好。難得寶貝女有人幫眼睇實,林憶蓮安樂晒!

No comments: