Monday, April 30, 2012

蘋果日報 : 恭碩良採蓮心曲


2012-04-29
鼓技了得的恭碩良(Jun)一直在音樂界默默耕耘,最為人熟知的,是他與天后林憶蓮疑幻疑真的戀情。他在演唱會中單膝跪在憶蓮面前,兩人又在澳門孖住嘆豬腦麵,以為藝術家性格的他面對暗撻傳聞會發火,誰知他笑說:「暗撻?葡撻個friend?我只可以話憶蓮係人見人愛、好細心嘅人。」更不避嫌大讚憶蓮夠sweet。
撰文:黃曉妍
恭碩良早前在澳門涉打傷醫生一案,大前日在澳門初級法院開審,Jun被控一項侵入限制公眾進入之地方罪,以及一項加重傷害身體完整性罪。他在法庭上承認傷人,更表示作為公眾人物犯下罪行感到「好醜」,由於案件證人有一定數目,案件將押後至下月24日繼續審理。
「錫得好交關」
通常音樂人都很有性格,問到緋聞都黑面或串嘴來回應,Jun總是會被問到與憶蓮暗撻的緋聞,今次他竟講笑說:「暗撻?葡撻個friend?哈哈,我只可以話憶蓮係人見人愛、好細心嘅人,我哋全隊band都好錫佢,錫得好『交關』。」
Jun不諱言大讚憶蓮:「佢對我哋好好,我唔講佢唱歌幾好聽,佢好sweet,一個咁sweet嘅人只可以好sweet咁對番佢,而且食豬腦麵好補腦,大家可以試吓。」提到在憶蓮個唱中單膝跪地,他風趣回應:「我同個個都有跪,我跪過學友,又攬佢,不過佢唔睬我之嘛!」
向來Jun的鼓技頗受行內尊崇,經常任香港歌手巡迴演出的鼓手,兩代歌神張學友和陳奕迅的世界巡迴演出,都有Jun的份兒。他不諱言若沒有歌手找他做鼓手,沒收入的他何來出新唱片。
新碟即將面世,他說:「呢張碟係我自資,獨立藝人絕對有好大折扣,好厚面皮咁搵人幫手,於是錄五首歌先計兩首歌,仲要追佢開invoice,我哋成日碌人情卡,長遠計,我接到job再彈畀大家,互相支持大家嘅音樂。」
抗拒做鼓王
今次新碟,Jun找來LMF成員阿庭設計封套,不過早前阿庭為樂隊Mr.新碟設計封套被指抄襲,Jun力撐說:「我覺得係大家抄大家,你話我聽邊個發明水,你講得出,我話你叻。冇得去追究嘅,藝術就係藝術,鍾意就鍾意,話抄係廢話,我打鼓夠係抄人,所以『鼓王』呢個名,我好怕,好似恭碩良教人打鼓,我都俾人鬧,點解啲人(網民)咁得閒打一篇嘢,而唔去做一篇真訪問。」
Jun透露新專輯監製來自英國,他坦言從未遇過錄音室勁敵,亦未試過極速完成整張唱片:「可以一日寫兩首歌,除咗收錄八至十首新歌外,仲有一隻特別版DVD,講我呢13年嘅事,以笑嘅形式去講開心事、難苦路,會睇到我真人係點,所以會係50%音樂,50%講嘢,大家都知恭碩良係一個音樂人,不如聽我講嘢吖,希望有啲笑位。」
寫歌還片債
近年偶爾會在電影中看到Jun的演出,他去年更贏金像獎最佳原創電影歌曲:「我冇諗過係為電影而寫,當時我係做唔到部戲,為咗道歉而送首歌畀導演,今年我有提名,好好彩,但係林憶蓮嘅一首歌,做呢首歌嘅時候,我冇份監製,不過我聽mix,我同監製講,呢首歌似係一部電影配樂。」
不再打斷鼓棍
Jun 的音樂熱情源於兒時,自小盼能靠打鼓賺錢,不過他每次打鼓過於用力,演出一場可以打斷五、六枝鼓棍,故百多元的一支鼓棍,他要傾贊助來幫補,最後找到「匠」這間公司贊助他。他自備鼓棍跟歌手到各地做巡迴演唱會,曾試過打斷所有鼓棍:「07年張學友tour,打到所有鼓棍都斷晒,又冇機會去買,嗰次之後,我買咗一對差唔多500元鼓棍,到家都冇斷過,但就唔好打,對雙手又唔好。」
唱K揀舊歌
為了50歲仍能打鼓,Jun笑言要好好保養身體,自小有藥物敏感的他較相信中藥:「我真係頂唔順,要開工先去『啪』支針。」他指打鼓和唱歌都要熱身:「身為好鍾意唱歌嘅鼓手,有時都會揀某啲歌爆一爆,我鍾意去卡拉OK,但要揀啲鍾意唱80年代嘅腳去。近得唱歌朋友多,佢哋會保住條頸唔好凍親,做歌手真係難,都係打鼓好玩啲。」

No comments: