Friday, October 10, 2008

蘋果日報 : 軒仔為林憶蓮甘被照肺

2008-10-10
張敬軒早前在九展演出的商台「拉闊變奏廳」音樂會日內推出CD,在音樂會上,軒仔獻唱多首林憶蓮金曲,他坦言當日為了做好音樂會,甘冒被老闆照肺的危險,他日前接受訪問時說:「因為呢個音樂會,我連電視螢幕嘅歌詞都係自己打,反而個人演唱會我乜都冇過問,好似唔緊咁,但其實好少機會唱人哋嘅歌啫。」
讚玉背滑溜
軒仔坦言當初在憶蓮和陳百強中二選一,他覺得男仔唱女仔歌比較有新鮮感,加上他一直欣賞憶蓮唱R&B歌曲,故最後揀了憶蓮。由於憶蓮歌曲版權費不菲,令他慘被老闆要脅若銷量不達金唱片數字,軒仔就要自食其果,他說:「所以我會比自己嘅唱片更落力宣傳,如果賣得唔好就入晒肉。其實我喺馬來西亞一個頒獎禮度見過憶蓮,當時我坐喺佢後面,仲見到佢個出咗名嘅背脊真係好滑o忝。」

1 comment:

Anonymous said...

看到軒仔為為了偶像憶蓮花心思製作的DVD

我一定也會買來支持

軒仔 加油