Thursday, April 3, 2014

蘋果日報 : 恭碩良半拖半扶 憶蓮冧變笑女


2014-04-02
【金鐘→灣仔】現年47歲嘅林憶蓮同36歲嘅恭碩良(Jun)譜姊弟戀,已經拍咗拖3年,由本來好低調到今日半公開,成為圈中公認嘅一對,仲有傳佢哋今年底前會拉埋天窗,真係值得替佢哋開心。
上周六下晝4點左右,憶蓮同阿Jun又拍住拖去街,佢哋坐住司機揸嘅車去到金鐘太古廣場,架車一停低,Jun就一支箭咁走去電梯位,憶蓮同司機交帶咗幾句後,佢先抱住個暖水壺落車。年近半百嘅憶蓮見男友掉低佢,一落車就扮嬲鼓起泡腮,但見Jun講咗兩句後,憶蓮即刻爆笑上前會合。佢哋上咗商業大廈逗留咗一個鐘,跟住再由司機接載去咗灣仔星街開餐。
返歸慢慢嘆
落車後,憶蓮扶住Jun條肥腰,雙雙去咗樓上餐廳Beef& Liberty食飯,不過撞正周末食飯時間,好多人喺門口等位,見到呢種盛況,Jun轉而叫外賣同叫咗兩杯飲品,方便飲住等。現場好多人都認得憶蓮,不過佢同Jun完全冇避忌咁照企喺度等外賣,Jun仲不時含情默默望住女友,得憶蓮笑到雙眼瞇成一線,明顯非常受落。大概20分鐘後,攞咗外賣嘅Jun讓憶蓮行先,落到樓下仲不時半拖半扶住女友,最後司機載佢哋返赤柱寓所開餐。


No comments: