Saturday, June 15, 2013

忽然一周 : 失常恭碩良 台上爆粗 揭林憶蓮情變內幕


2013-06-14
47歲林憶蓮與35歲恭碩良愈愛愈浮面,二人除共賦同居赤柱愛巢外,早前更有指恭碩良經已求婚成功,兩年姊弟戀打風打唔甩。
不過近日有指女方難忍男方溝女性格不改,加上染上惡習,決定狠心斬纜。報道出街當日,一向低調的林憶蓮竟然在fb罕有為私人感情發聲,重申與恭碩良情未變,認真耐人尋味。
本刊收到消息,二人上月底曾鬧分手,受情傷的恭碩良更一度情緒失控,上月25日擔任側田演唱會嘉賓時,更忍唔住於台上公然爆粗發洩。現時身在泰國治情傷的恭碩良,頻頻隔空翻兜憶蓮,希望箍煲成功。
慣性與音樂才子因合作而擦出愛火的林憶蓮,前年啟動世界巡唱時,與擔任鼓手的恭碩良撻着。二人寓拍拖於工作,經常借出埠開騷,結伴遊山玩水,談情說愛。
夾band夾出禍
不過自上月起,憶蓮於內地舉行的巡唱,愛郎恭碩良卻不見影蹤,鼓手一職由幕後音樂人取代。知情人士說:「阿Jun(恭之洋名)五月初同我哋講,話因為一啲私人理由,唔可以再繼續餘下嘅巡唱。我哋當時問佢憶蓮知唔知情,佢就支吾以對。憶蓮同阿Jun合唱嗰part,好多fans都好期待。我哋想件事完美啲,咪請憶蓮游說阿Jun留低囉。點知憶蓮好大反應話:『呢個世界冇話冇咗邊個唔得!』講到咁白,大家都知發生咩事,唔敢再追問落去。」據知生性貪玩的恭碩良,近日經常以到錄音室夾band為由,漏夜竄出赤柱愛巢。最初憶蓮未有為此事擺上心,但久而久之,終於對男友起疑心。「阿Jun同咗憶蓮一齊之後,修心養性咗好多。憶蓮仲以為自己真係寶刀未老,可以馴服得掂隻野馬。但阿Jun呢排又放肆,夾band夾到天光,仲有成身怪味,憶蓮真係頂唔順。」據知憶蓮於上月24日,正式向恭碩良攤牌,當時憶蓮更語重心長叫男方要洗心革面,搣甩惡習。
打回原形
從未俾女飛過的恭碩良,聞分訊後情緒激動,頻頻借酒澆愁。上月25日,亦即被撇後翌日,恭首度公開露面,擔任側田紅館個唱嘉賓。當晚懵盛盛未知情的側田,還用憶蓮與恭的緋聞開玩笑,恭一聽憶蓮兩字突然失常,說話口齒不清。當時情緒離奇高漲的他,更當住台下觀眾兩度爆粗,場面尷尬。記者曾就此事致電側田個唱主辦單位東亞娛樂,惟截稿前仍未獲回覆。憶蓮決心斬纜,以往食好住好的恭碩良當堂打回原形,除被迫搬離赤柱豪宅外,亦冇司機冇工人任使,難怪他一時間接受不了事實。知情人士說:「阿Jun跟住憶蓮嗰陣,梗係唔使愁啦,即使平時出埠開騷,憶蓮都自掏腰包幫阿Jun由經濟艙upgrade到商務艙,又有七人車管接管送。家陣阿Jun俾人飛咗,唔怪得佢上個月靜靜雞返咗澳門嘅舊居避世啦!」
喜兒返港慰母
雖然今次是憶蓮主動撇仔,但並不代表她可以無痛分手。今年47歲的憶蓮,花費大半生於情場上兜兜轉轉,遇着幾位音樂才子均冇好收場。當她甫相識恭碩良時,還以為他是真命天子。知情人士說:「憶蓮分手後情緒都好低落!好彩佢個女喜兒呢個時候喺波士頓返咗嚟,有個女陪住,憶蓮先冇咁愁。」據知原本於紐約讀高中的喜兒,因為在當地長期乏人照顧,她放學後便與不少外籍同學聯群結黨夜蒲。憶蓮勒令愛女返港,由她親自管教。分手半個月,正當憶蓮心情開始平復,恭碩良又再出招。據知現身處泰國治情傷的恭,不時以WhatsApp求憶蓮回心轉意,芳心寂寞的憶蓮最後再被冧女高手的恭融化。難怪分手消息爆出後,憶蓮罕有以facebook回應戀情,更開腔大讚恭是beautiful person,非常肉麻。知情人士說:「其實憶蓮喺facebook回應都係希望件事快啲平息,唔想其他人有咁多無謂嘅揣測。而阿Jun雖然好努力箍煲,但憶蓮依家仲未有定案,睇嚟阿Jun要再努力啲。」

拒收蓮花
戴住面具的恭碩良,5月25日現身側田個唱,當時側田話台上紮花由憶蓮所送,恭聽後便立即將紮花放回架上。
激動失控
其後恭碩良情緒愈見激動,爆粗鬧側田「溝×晒啲女」,並問觀眾側田「抵唔抵×」。
網友狂插
有網友睇完當晚側田個唱,於網上狂插恭碩良台上發癲。
年初一家親
其實恭碩良自與憶蓮拍拖以來,努力打好與喜兒的關係,不時教喜兒彈結他。今年初,三人就被拍得於中環開餐,儼如一家親。
罕有護航
鮮有公開講感情生活的憶蓮,周一(10日)報道出街後,便立即澄清與恭碩良繼續保持情侶關係,完全違反一向低調作風。
樂手換人
去年憶蓮於紅館開騷,恭碩良奉旨在台上與憶蓮唱〈下雨天〉調情。但上月11日上海站起,恭碩良的崗位便由他人取代。本周六(15日),憶蓮於廣州開騷,恭碩良亦冇份。
麥玲玲批:佢哋唔結就分
林憶蓮與恭碩良年齡相差11年,拍拖兩年來時有危機。玄學家麥玲玲指恭碩良命格與本命年對沖,感情今年要有突破先得。她說:「佢哋今年相沖得好緊要,感情一定有變化,如果唔結婚就係分手。而林憶蓮本身條命嘅感情運都一般,尤其係43歲至48歲,所以今年47歲嘅憶蓮要過埋今年,先有一段穩定啲嘅感情。」
天后愛湊仔
中外娛圈有不少姊弟戀的例子,並且多屬女尊男卑。這批戀人當中,不少也是樂壇天后。
楊千嬅、丁子高相差6年
今年39歲的楊千嬅,07年被爆與當時冇乜嘢撈的丁子高拍拖。當時不少人均看淡這段姊弟戀,也認為男方靠女方上位。直至09年,二人拉埋天窗,丁更創立PR公司,努力洗底,去年千嬅更誕下兒子Torres。
蕭亞軒、柯震東相差12年
蕭亞軒和柯震東這對可謂是姊弟戀的台灣代表。2011年,當時31歲的蕭被爆撻着19歲的《那些年》主角柯震東,當時不被看好。不過二人現時發展穩定,早前蕭更被指與柯全家人同遊澎湖。
麥當娜、巴西肌模相差28年
感情屢敗屢戰的麥當娜,於09年50歲時,於派對中搭上當時只得22歲的巴西嫩口肌模Jesus Luz。姊弟戀見光後,Jesus火速上位,獲邀拍攝D&G代言廣告。不過這段戀情來得快去得快,拍拖七個月便玩完。

No comments: