Monday, November 18, 2013

蘋果日報 : 學友:冇林振強冇我

2013-11-18
詞神林振強(Richard)前日逝世十周年紀念日,張學友、林子祥、林憶蓮、倫永亮、陳慧嫻和劉美君前晚假亞洲國際博覽館舉行「追憶林振強」音樂會,真情流露演繹故友作品悼念,有觀眾感動到眼濕濕。
壓軸演出的學友感慨地說:「Richard嘅童真同童心係佢同其他填詞人嘅分別,我非常有幸唱好多佢寫嘅歌,作為一個歌手,我仲有一個特權,就係偷偷去窺探佢內心世界,佢對我影響好深,《每天愛你多一些》、《真情流露》、《愛是永恒》,誇張啲去講,其實都唔誇張,如果冇林振強就冇今日嘅張學友。」全場拍掌支持,掀起高潮。
穿黑色低胸裙的憶蓮跟倫永亮合作表演,她說:「我對Richard嘅傾慕、尊敬同愛係好深遠,佢好可愛幽默,又係一個好感情化嘅人,佢喺香港樂壇立下好多豐功偉績。」倫永亮透露20多年前自己未入行,有次揸車在收音機聽到首歌,感動到不停哭,就是林振強寫給陳潔靈的《當天那真我》,他叫觀眾為林振強歡呼一聲,全場和應很震撼。
將榮升祖母的劉美君專程返港演出,她笑說:「Richard好錫我,佢知我好多秘密,爆我嘢一定暗殺佢;佢畀我作品入到屋,但我入唔到佢間屋,今晚喺後台先見到林太同佢囝囝。」擔任特別嘉賓的陳慧嫻送上《千千闕歌》給林振強,她說:「我哋合作多次但未見過佢真人,可能我啲妹仔大師級唔會睬。」
歌詞影響林夕創作
填詞人林夕前晚在台下睇騷,大會播出他預先拍的短片:「自己好鍾意《儍女》:『穿起你的毛衣從此每天飾演你』,我幫王菲寫《曖昧》:『你的衣裳今天我在穿』,自滿咗一段日子,之後幫陳慧嫻寫《儍女的新衣》,最近重溫歌詞,睇到有句『只有將你的毛衣來轉借他多得你』,一盆冷水淋落嚟,原來林振強歌詞不經意入咗腦,我當然唔係直接抄襲,我唔會承認,但佢歌詞對我影響深入到唔係回頭諗番都唔知。」

No comments: