Sunday, November 17, 2013

蘋果即時 : 【念林振強】林憶蓮憶故友:佢好可愛幽默





11月17日 14:44
拉闊音樂會《追憶林振強》噚晚喺亞博舉行,張學友、林憶蓮、劉美君同林子祥,深情演繹故友作品,而陳慧嫻就擔任特別嘉賓,觀眾留心欣賞,有觀眾感動到眼濕濕,場面感人。
林憶蓮同倫永亮演繹《不再問究竟》、《依然》、《哭》等經典金曲,憶蓮話:「今晚好多謝大家嚟,我同倫永亮唱好多鍾意佢嘅歌,我對佢嘅傾慕、尊敬同愛係好深遠,佢好可愛幽默,又係一個好感情化嘅人,好多歌描寫動人故事。」
倫永亮就話20幾年前自己未入行,有次揸車出市區喺收音機聽到首歌不停喊,就係林振強寫畀陳潔靈唱嘅《當天那真我》,而憶蓮又話:「多謝林振強先生,你喺香港樂壇立下好多豐功偉績,永遠係好重要香港樂壇創作人。」倫永亮仲叫觀眾一齊為林振強歡呼一聲,場面感人。

東方即時 : 一眾歌手林憶蓮、陳慧嫻、劉美君及張學友等出席填詞人林振強紀念演唱音,劉美君大讚林振強曾經鼓勵她很多:「因為我以前做過好多爭議性嘅嘢,佢會鼓勵我唔駛理人點睇,唔應該行人哋條路。」美君又自爆就快做嫲嫲,二月為預產期,又話未幫孫仔改名。
而憶蓮在同上獻唱時,就由男友恭碩良擔任鼓手,二人勁合拍地表演多首金典,身穿黑色Deep V長裙的憶蓮又突然拆下夕套,大騷靚膊,風騷獻唱。
擔任壓軸的張學友就話從林振強的詞中,可發現他是富有童真的填詞人,又話:「雖然好誇,但冇林振強,就冇張學友!」

No comments: