Saturday, September 29, 2012

蘋果日報 : 同日生日 鬆弛熊戰Pingu 徐濠縈爆康堤甘比共慶牛一

憶蓮與泰國公主(左)同坐,但全程零交流。
2012-09-29
【巴黎直擊】徐濠縈的愛女康堤下月8歲生日,赴法入貨的阿徐謂要趕回港替女兒慶祝,正懷第二胎的大劉女友甘比和康堤同日生日,更會幫手搞生日會。阿徐指愛女鍾意鬆弛熊,甘比就最冧企鵝Pingu,到時孖妹生日會,豈非要鬆弛熊PK企鵝Pingu?
林憶蓮、吳佩慈和徐濠縈昨日凌晨在法國出席巴黎時裝周活動。徐濠縈一身藍裙去睇Carven時裝騷,她謂此行主要為時裝店入貨,稍後要趕返香港,她說:「因為個女包包(陳康堤)八歲生日,所以趕住走,要幫佢搞生日會,呢幾日唔喺香港,Eason(陳奕迅)負責喺屋企跟吓啲booking,跟吓進度囉。」
徐濠縈透露甘比也有份搞生日會,她說:「其實係一齊慶祝,因為甘比同包包係同一日生日,係10月8號,佢又識得啲搞生日會佈置同吹氣球嗰類booking,所以幫手搞。」甘比懷上第二胎,預產期為年底11至12月,腹大便便慶祝生日,其實甘比和徐濠縈一向感情好,徐濠縈時裝店活動,甘比也會破例出席捧場,徐濠縈說:「個女鍾意鬆弛熊,應該都係用呢類主題,我爭咗佢呢個生日會兩三年。」甘比出名鍾意企鵝Pingu,到時豈非要鬆弛熊和Pingu對決?她謂不會特別送禮物。
憶蓮怕醜
林憶蓮則一身花裙出席Balmain時裝騷,不過少睇騷的她似乎有點害羞,全程沒和身邊人傾偈,只顧玩手機,也不願受訪。
另一邊出席Lanvin騷的吳佩慈就風騷得多,她表示現在沒拍拖,會否考慮浪漫的法國男士,她笑說:「我唔知喎,我未試過食西餐!」

No comments: