Tuesday, June 11, 2019

壹週刊 :【男友恭碩良開車仔麵店】2千5百萬西貢別墅 53歲林憶蓮一炮過畀

2019-06-05
早前,憶蓮個女喜兒由英國返咗嚟香港,陪媽咪慶祝母親節同生日,順便慶祝埋自己21歲生日,之後就飛咗去美國搵朋友。剛滿21歲嘅喜兒身材夠晒爆,最近,憶蓮亦有個好爆嘅傳聞,就係53歲嘅佢決定淡出樂壇,唔再出碟開騷。咁又係呀,憶蓮自從17年上內地做《歌手2017》及《夢想的聲音》後,就冇再接job做,連本身計劃開嘅20場巡迴演唱會都取消埋。6年冇出國語唱片嘅憶蓮,今年初以黑膠碟形式出咗隻全新國語專輯《0》,就係佢靜靜計劃好嘅告別樂壇之作。大家亦知道,佢低調嘅作風唔會特別宣布封咪退隱,只會淡淡退出。有台灣傳媒問過憶蓮經理人陳鎮川,佢冇否認憶蓮淡出樂壇嘅傳聞,表示會尊重佢,「Sandy做音樂和對工作的安排有明確的想法和主導權,我百分之百尊重她。至於未來還沒發生的事,將來再說。」
憶蓮係唔係退隱,大家睇吓6月29日佢現唔現身台灣出席第30屆金曲獎先知,不過,而家就有樣嘢肯定嘅,就係佢17年用咗2千5百萬,以現金一炮過畀晒,買咗間西貢別墅。一直住慣港島嘅憶蓮,選擇退隱樂壇,連住亦要搬離市區,十足歸隱田園咁。阿囡唔喺身邊,憶蓮會自己一個出動去超市掃貨,發福咗唔少嘅佢,就算搬咗入西貢,都唔怕遠,住司機車去港島區行超市。呢日憶蓮好似大廚上身咁,蔬果、肉類、海鮮、沙律bar、芝士乜都買,然後揀埋醋,認真大陣仗,少啲心機都唔得。聽聞佢本身都係個廚藝高手,煮嘢食嘅水準高過Chef LeMon,再睇埋佢而家個身形,應該係晚晚食好西。
掃完一輪貨,憶蓮排隊畀錢,準備回家做大廚,恭碩良就好啦,咁有口福!有口福還有口福,恭碩良都唔係唔做嘢嘅,好似就快開mini show嘅佢,近期忙緊度rundown同練歌!除咗玩音樂,恭碩良最近仲投資開車仔麵店,舖頭開正喺銅鑼灣中心位置,加上,佢自製咗啲醬料,每賣出一樽就港幣20蚊捐畀救狗之家,唔知屋企個大廚憶蓮有冇幫手調吓味呢?

No comments: