Monday, December 10, 2012

香港國際賽事報道

星島日報 : 國際賽派對昨晚舉行
2012-12-09
香港國際賽事派對昨天在香港洲際酒店舉行,獲邀請之賓客包括香港國際賽事參賽馬匹的馬主、騎師、練馬師及馬會幹事等,現場衣香鬢影。派對除了由精采的舞蹈表演揭開序幕之外,更邀來著名歌手林憶蓮為來賓演唱多首經典名曲,將派對的氣氛推至高峰,令各賓客均可在大賽前夕紓緩緊張的心情。


東方日報 : 城城再做馬主墮愛河
2012-12-09
郭富城愛駒「愛的呼喚」今日出賽,將與曾志偉愛駒鬥一番,城城揚言落場無父子,希望愛駒能跑出。另外,城城近期與張智霖及朋友抽籤成功再做馬主,第二隻愛駒暫改名「愛河」,而汪詩詩亦有抽籤,卻落空未能圓馬主夢。
郭富城希望愛駒能夠勝出。
郭富城前晚以優雅形象大使身份,出席「浪琴表香港國際賽事」歡迎晚宴,同場還有汪詩詩、汪圓圓及表妹湛琪清、周汶錡、李桂蘭、陳君宜等。另外,憑《齊瓦哥醫生》獲金球獎最佳男主角的老牌影星奧馬沙里夫亦有出席,其愛駒「唐鮑思高」亦有份參加今次國際賽事,他為此專程來港,而林憶蓮則擔任表演嘉賓,即場獻唱,掀起高潮。
同志偉愛駒鬥跑
城城被問到「愛的呼喚」明日出賽,有否信心?他說:「希望佢跑得好,比賽要睇好多因素,天氣、排位、狀態,不過佢今次排得幾好。(同場仲有曾志偉隻馬?)唔止,仲有其他好朋友,我相信每個人都希望自己嘅馬贏,正所謂落場無父子。」至於會否再養多隻馬,他即開心透露剛與張智霖及兩位朋友幸運被抽中,他說:「隻馬暫時叫『愛河』,啲人成日話我係鑽石王老五,而我啲朋友係鑽石王老五中嘅王老五,所以覺得個名好靚,幾好聽,做馬主真係好開心。」城城又謂接了一套內地賀歲片,女主角是內地紅星徐靜蕾,將到北京拍攝,他說:「第一次拍內地賀歲片,都係一個新挑戰,套戲有四個單元,我哋係其中一個,會拍一星期,之後去美國開騷,聖誕會喺嗰邊過。」被問會否想與女友熊黛林合作?他即避忌說:「問正經嘢先。(呢啲都係工作?)有先算。」
周汶錡生仔迷信
同場汪詩詩被問到會否想當馬主?她即表示有與朋友入紙抽籤:「抽唔到,都好有興趣做馬主,想玩吓,會再接再勵。(做馬主好忙,老公甄子丹冇時間理?)佢唔會理,到時我仲忙。」詩詩又謂聖誕將舉家去韓國滑雪,而老公因忙拍戲未能陪同。同場周汶錡恭喜Lisa S.懷孕,至於她有否好消息?「未,但都有壓力,我啲女朋友依家話留返啲BB衫畀我,老公都好鍾意小朋友。(不設防?)唔好成日話想,想就未必有,要話『唔想』,我都有啲少少迷信。」


頭條日報 : 拖男友抵港 「肥溫」今入馬場
2012-12-09
國際影星、「肥溫」琦溫絲莉昨日下午與男友Ned Rocknroll十指緊扣,抵港現身機場。當她出閘時,現場記者蜂擁而上採訪,場面有點混亂,但「肥溫」處變不驚,不慌不亂地與男友步至停車場登車,直赴下榻的酒店。她將於今早到銅鑼灣出席品牌旗艦店開幕活動,其後會到沙田馬場出席公開活動。
該賽事前晚則舉行晚宴,郭富城和林憶蓮等均有出席,城城的愛駒「愛的呼喚」將於今日出賽,同場次還有曾志偉的愛駒。城城坦言希望愛駒勝出,他說:「落場無父子,何況係朋友,我隻馬排第七檔,作為『爸爸』會在場打氣。」
城城望跟「肥溫」合照
問他愛駒的「媽媽」(指其女友熊黛林)呢?城城卻說:「媽媽(愛駒的媽媽)在澳洲!」他又再次表示,若今日能拉頭馬的話,希望可以跟「肥溫」合照。

蘋果日報 : 國際賽Party:應家柏撐港隊
2012-12-09
今年國際賽,換咗新贊助商浪琴表,前晚舉行國際賽派對,浪琴表代言人郭富城當然有份出席,亦見到恆生銀行前一姐,「神童」馬主梁高美懿及其丈夫梁承達,還有「紅色禮物」馬主夏佳理。而大會亦請咗歌手林憶蓮演唱多首經典名曲,仲有 Model跳騎馬舞,將場內氣氛推至高峰。
「天久」及「加州萬里」分別是上屆香港短途錦標及香港盃盟主,今日有好多粉絲入場替兩駒打氣,前晚告東尼及蔡明紹兩師徒都有到場玩番晚輕鬆吓。
另外,馬會 CEO應家柏睇好港隊今年可再揚威國際賽,贏面最大是香港一哩錦標將嘅「精彩日子」。

No comments: