Monday, September 27, 2010

東方日報 : 林憶蓮扭腰壓軸Rock興全場


2010-09-27
一直養尊處優的林憶蓮前晚為星級鼓手恭碩良(Jun)的演唱會 擔任特別嘉賓,以小背心上陣的她風采依然,跟饒舌組合24味大 玩Crossover,Rock爆全場,令觀眾驚喜萬分!
Jun 前晚於Star Hall舉行演唱會,一眾好友包括林海峰及太太 彭羚、吳彥祖、Mr.成員Tom及緋聞女友Evelyn、方大同、吳雨霏 等捧場,星光熠熠!Jun除了表演出色打鼓技術外,更以結他自 彈自唱過去十年多以來的創作,他說:「多謝大家,卒之輪到我 喇,十年冇開演唱會,多謝你哋踴躍支持!」
掟鼓棍送觀眾
期間Jun邀請到神枱級嘉賓張學友及林憶蓮同台演出,學友在Jun 的結他伴奏下演唱《Soldier of Fortune》,不時騷出招牌蘭花 手,Jun向歌神跪拜及相擁,興奮的學友突爆一句「Holy」,Jun 竟然爆粗回應:「Shxt!」,而壓軸出場的憶蓮以小背心上陣, 跟24味Crossover大玩搖滾音樂,更High爆又扭又跳穿插人群, 風采依然,憶蓮逐一跟24味成員擊掌後就不發一言落台,Jun 更 笑言:「頭先嗰個真係林憶蓮嚟呀?點解會咁架?」Jun於個唱 尾聲向台下觀眾掟鼓棍大送禮,不少觀眾爭住要。
唔搶嘉賓風頭
慶功宴上,Jun表示演唱會非常成功,令他很開心,他說:「今 次碌爆晒人情卡,請到憶蓮同學友做嘉賓,(點解唔合唱?)呢 個係禮貌,唱歌係佢哋專業,我專業係打鼓,我都好想聽佢唱歌 。(同學友講粗口?)我係講Holy Sheet,係澳洲一個床單牌子 。」他表示上月跟吳彥祖開設的經理人公司正式簽約,感激對方 相信他,並介紹他擔任電影配樂的工作!

No comments: