Monday, September 27, 2010

蘋果日報 : 學友、憶蓮唱旺恭碩良


2010-09-27
恭碩良(Jun)前晚在九龍灣舉行音樂會,獲張學友和林憶蓮兩 位份量十足的巨星撐場做表演嘉賓,兩位嘉賓先後出場都掀起高 潮。雖然被巨星搶盡風頭,但難得開騷的Jun依然high爆全場, 為感激學友畀面更當場跪拜他,不過學友踢爆早於07年已答允做 Jun的嘉賓,但Jun之後多次開騷都沒邀請他,似乎怪Jun「請得 太遲」。
恭碩良前晚在九龍灣國際展貿中心舉行「恭碩良Jun on the moon Live 2010」音樂會,在圈中人緣甚廣的他,吸引不少圈中 人捧場,包括林海峰、彭羚、吳彥祖、Mr.的Tom和緋聞女友蔡穎 恩等。除捧場客星光熠熠外,嘉賓陣容更見強勁,邀得張學友和 林憶蓮現身表演,認真有面子。
大玩諧音俗語
前晚學友和憶蓮出場時都大受觀眾歡迎,雖然被兩位份量十足的 嘉賓搶鏡,但Jun依然high爆全場,在台上大顯身手,打鼓又彈 結他,並唱出以罵人字眼作歌名的《Damn》,又與學友在台上大玩諧音俗語,學友說出holy時,他即緊接說shit。
Jun 自言獲學友答應做嘉賓是其榮幸,更當場跪拜學友以示感激 ,學友卻踢爆說:「07年佢幫我演唱會打鼓,當時已問我佢開騷時做嘉賓,我嗰時已應承咗,但之後佢幾次開騷都冇搵我。」 Jun解釋說:「細騷先唔叫你,不過企喺你隔籬好大壓力,反而 喺你後面打鼓就冇咁大壓力。」
憶蓮扮Rock女
至於安哥後才出場的憶蓮,以一身rock味甚濃的黑色打扮示人, 與24味合唱《Paradise City》,Jun則沒與憶蓮同台演出。事後 Jun在慶功活動上說:「唔同憶蓮合唱係禮貌,請嘉賓都要佢舒 服,我一路都係打鼓。」他透露近日簽了吳彥祖的公司,並感激 好友在音樂上幫了他不少。對於被指唱粗俗歌曲,他說:「唔好 着重字眼,係助語詞,首歌係表達一啲嘢,而holy shit應該係 holy sheet,係澳洲一個大牌子,冇乜嘢。」

No comments: