Monday, January 15, 2018

尚羚 - 至少還有你 (編曲監製Ted Lo)

頭條日報
2018-01-16
製作3年出發燒碟 RB阿正力撐索老婆做歌手
挾着RubberBand成員阿正老婆之名,索人妻尚羚(Sherine)(原名黃淑玲)由模界踩入本地樂壇推出首張Hi-Fi發燒碟,正式成為爵士歌手,做埋大紅人農夫師妹。有老公撐腰作曲,仲搵來Ted Lo、台灣著名填詞人娃娃、Hi-Fi德(劉賢德)製作班底,CD由德國壓製,製作3年終於成事,成件事好認真絕對唔係玩玩吓。農夫咁紅,作為師妹嘅尚羚笑說:「佢哋送我成功小錦囊,雖然係困難,但都提醒我要做番自己,建立個人風格。」
來自大馬的尚羚自幼愛唱歌,行天橋行厭了,便想作多方面發展,甚至曾自資灌錄唱片大唱情歌圓歌星夢,但最後未獲發行慘變咗倉底貨,後來輾轉認識了雷頌德、現時老公阿正及農夫的經理人DJ Tommy,從而展開了音樂之旅。她笑說:「還幸當年冇人同我發片,原來我唔太啱唱pop song,jazz先至適合我,𠵱家我搵到自己嘅音樂路向,老公就鍾意我嘅超低音。」
翻唱有壓力
新碟翻唱了林憶蓮的《至少還有你》及黃大煒的《你把我灌醉》,尚羚承認唱別人的歌有壓力,不過就好有feel:「咁以前點都有情傷,有愛過痛過嘅經歷,反而《至少還有你》唔係為阿正而唱,相反係諗住一位相識多年嘅好朋友,我係咪好天真呢?所以叫阿正同我一齊練歌,叫佢彈奏時佢唔多情願,每次都話打埋機先。自從玩瑜伽之後,體會到做人唔好同人比較,只要做到自己喜歡嘅事,得到身邊人認同就夠,個人會輕鬆自在好多。」尚羚爆料話,跟老公合作係會發生意見,她視作磨練,講到底老公都持開放態度支持她,唔會禁止她性感同夜歸、甚至拍親熱戲,有咁大個後盾尚羚就冇後顧之憂啦。
https://www.youtube.com/watch?v=dPuGgpsSeOE

No comments: