Friday, October 21, 2016

東網 : 【憶蓮低調捧場】恭碩良着圍裙開騷!

2016-10-20
音樂人恭碩良(Jun)假伊館舉行演唱會,獲林保怡、陳奐仁、林盛斌、側田與女友、曹星如等到場支持,女友林憶蓮則低調地坐在Panel位旁。
穿上啡色圍裙的Jun甫開場便拿着結他自彈自唱多首作品。他表示一個澳門人能在伊館開騷非常難得,又指母親今晚亦有在場,並謂相信母親會為自己驕傲:「呢度係迷你紅館,我當開咗紅館㗎喇,thank you!」之後有男觀眾大讚他「好靚仔」,Jun即笑說:「如果係女叫就好喇,但I love you too,man!」
晒肉搶焦!恭碩良笑JW唱歌講嘢兩把聲
音樂人恭碩良(Jun)假伊館舉行演唱會,他表示15歲就在伊館為夏韶聲的演唱會做樂手,如今能在這裏開自己的騷,覺得非常高興。他又謂很高興有很多歌手朋友前來支持,但在他們面前唱歌非常大壓力:「喺我眼中所有歌手都唱得比我好,所以我好大壓力。呢行好細,好開心見到大家互相支持,你哋頭先入嚟後台嘈到好似街市咁,但happy to see you guys,thank you!」
Jun請來王灝兒(JW)、台灣音樂人Matzka擔任嘉賓,Jun指經常上網看不同的片段,他笑說:「正正常常唱歌我冇咩興趣,走音、好難聽嗰啲娛樂性好豐富,我就最鍾意,成日同人share!有時我會click到啲好正嘅片,好proud of香港市道差但繼續有新人出。」接着他便請出同樣有菲律賓血統的JW出場jam歌。身穿露背裝的JW上陣,未知條裙是否太緊,JW的玉背唧出一節節肉,而她一雙玉臂亦十分吸睛!JW落台後,Jun笑說:「估唔到平時咁密實,突然哇!」又笑JW唱歌與説話時的聲音不同,並即場模仿對方:「我唔係咁嘅意思,佢識運氣啫!」
向Prince致敬
而Jun提到今年很多歌手過身,其中一位為美國傳奇歌手Prince,又透露知道對方過世的消息時,哭了兩小時:「點解大把人唔揀要揀佢,佢為樂壇做咗咁多嘢。我同女朋友(林憶蓮)講不如我哋努力唱好啲,雖然我同其他歌手差幾皮,但我打鼓同彈結他都ok。」之後便唱出《Nothing Compares 2 U》向Prince致敬。

No comments: