Thursday, January 14, 2016

東網 : 同憶蓮瞓?倫永亮聽錯問題笑爆全場

2016-01-14
歌手林憶蓮(Sandy)為三月的紅館演唱會舉行記者會,從煙霧中現身的她表示個唱名稱「PRANAVA」是梵文,意思是神聖的聲音,而這次個唱的主題是「造樂者」:「我好鍾意音樂,音樂可以帶畀大家快樂,所以造樂者。」雖然事隔四年再踏上紅館,但Sandy坦言不經不覺已經過了四年:「每次演唱會我嘅印象都好深,留喺我嘅system入面好耐,我仍然記得上一次演唱會同大家好開心咁唱歌,中間又不停咁工作,所以唔覺得隔咗咁耐,但都非常期待。」又謂這次會與全新班底合作。
演唱會與台灣團隊合作
台灣製作人陳鎮川及與sandy合作無間的倫永亮(Anthony)亦有現身撐場,當主持形容Anthony為「吉祥物」時,Sandy說:「唔可以想像我嘅演唱會冇咗佢!」而陳鎮川這次擔任Sandy個唱的製作人,他表示與對方認識已久,但直至兩年前的「project WAO」才與Sandy有較深入接觸:「那時候發現我們滿合得來,有很多合作的可能性。」Sandy亦說:「我哋有種默契,佢好明白我,除咗今次演唱會合作之外,佢仲處理埋我嘅經紀事務。」又指這次與台灣團隊合作,帶來很多新衝擊。
當主持問至擔任音樂總監的Anthony是否為了Sandy可以兩個月唔瞓,Anthony卻未能聽清楚,以為是「兩個人瞓」,惹來全場大笑!之後Anthony表示對Sandy這位小妹妹五體投地:「一個歌手出咗咁多隻碟,佢仍然每次都帶畀大家驚喜,係好難得,值得所有後輩歌手學習!」
主辦之一的黃柏高(Paco)亦有出席記者會,被問到如何游說Sandy開騷?Sandy即搶答說:「唔需要游說!」又指Paco是自己非常尊敬的人,可以與對方再次合作非常開心。而Paco笑言看到Sandy的吉祥物Anthony與自己的服裝打扮相似,所以自己亦應該是Sandy的吉祥物。他能特意準備了一個水晶法螺給Sandy,喻意Sandy的聲音晶瑩剔透,是來自大自然的聲音,更有祝福的意思。Sandy同時亦獲贊助商送贈一盆不用淋水、自給自足的植物,像Sandy的聲音一樣可以保護和治療地球。

東網 : 林憶蓮開騷玩創新 性感重任交倫永亮?
2016-01-14
歌手林憶蓮(Sandy)為三月的紅館演唱會舉行記者會,問到個唱可會加場?她說:「我梗係想加場!」男友恭碩良屆時可會出現?她說:「梗係有,點會冇。(好似上次演唱會咁合唱?)um...合唱歌好難諗㗎,上次嗰個咁經典。」Sandy表示正同時籌備廣東及國語兩張唱片,預告大家將會在個唱中聽到最少一首新歌。
提到她在內地節目《中國之聲》擔任推薦導師,Sandy表示是一個特別的體驗:「我自己學咗好多嘢,我要多謝我推薦嘅一啲歌手好努力,好似安仔(許志安),同佢哋合作喚醒我做音樂嘅熱誠。(請佢哋嚟做嘉賓?)佢哋得閒都希望佢哋出現。」她又指在這個比賽中,發掘了很多一流樂手:「有啲特殊嘅樂器,例如蒙古嘅馬頭琴」
服裝方面,Sandy表示將延續上次個唱環保主題。當主持笑言性感留給音樂總監倫永亮,Sandy笑說:「冇錯,佢會有全新嘅性感形象!」最後,Sandy呼籲觀眾要抱着開懷的心情入場:「我哋今次有新嘅組合、新嘅構思,所以大家可以用一個open-minded嘅態度去接受。」

東網 : 林憶蓮古惑的高衩裙 點郁都唔走光
2016-01-14
歌手林憶蓮(Sandy)為三月的紅館演唱會舉行記者會,向來予人感覺有品味嘅佢,今日以一身黑白LOOK現身活動,就咁睇好似好簡潔高貴咁,其實內含玄機,原來條黑色長裙嘅衩好高,所以憶蓮坐低時,白滑嘅大髀可以話係一覽無遺,不過令人值得佩服嘅係,憶蓮無論幾大動作,個衩開到幾咁高,佢都一樣零走光,薑,果然係老嘅辣!

No comments: