Friday, June 14, 2013

頭條日報 : 林憶蓮恭碩良傳分手 倫永亮澄清:佢哋好開心

2013-06-14
47歲天后林憶蓮前年跟35歲音樂人恭碩良(Jun)譜出姊弟戀,愛得癡纏,惟日前有報道指憶蓮難忍男友花心偷食及沾惡習鬧分手。向來低調的林憶蓮罕有在facebook發聲,發表愛的宣言捍衞戀情。作為林憶蓮全球巡迴演唱音樂總監倫永亮(Anthony)代憶蓮否定傳聞,更指:「我見佢哋一齊時好開心,有拖拍嘅憶蓮成個人都輕鬆晒。」採訪:方騫平場地提供:九龍香格里拉酒店Coffee Shop 講起林憶蓮,自然聯想到跟他合作無間的倫永亮,憶蓮全球巡演,Anthony陪到實,比她的男朋友恭碩良還要多,5月份便登陸廣州、上海、天津、濟南等一帶。
開個唱賺退休金
他爆料道:「憶蓮拍拖後好開心,好Sweet,仲笑得好開懷!如果感情有問題,憶蓮心情都唔會咁好啦。好似果次美國演唱,佢趁我唱緊歌就喺後台做伸展動作,點知臨出場前黑褲突然爆軚,佢臨時用一個黑色膠袋塞入褲袋遮住缺口,憶蓮完全冇發脾氣。」Anthony眼中的憶蓮好犀利:「我好佩服呢個女人,佢唱歌技巧不斷進步,去到出神入化。(咁你咪賺好多?)唔係,憶蓮就可以退休,我冇賺夠一千萬,唔夠在港過退休生活。平日我好慳家,計埋傭人支出月花一萬,最貴嗰餐飯都係同仙姐(白雪仙)食。」因此,他仍然有拼勁,並於今年8月31日至9月1日假伊利莎伯體育館舉行兩場個人演唱會,用10指琴sing會知音。

No comments: