Thursday, April 11, 2013

蘋果日報 : 加國預支蜜月 憶蓮恭碩良鬼祟返港



2013-04-11
現年46歲嘅林憶蓮同35歲嘅恭碩良呢對姊弟戀已經係公開秘密,而且感情越嚟越穩定,佢哋上個禮拜仲一齊去加拿大多倫多舉行演唱會,寓工作於拍拖,據聞之後兩個人仲去咗蒙特利爾(Montreal)預支蜜月㖭。
噚日朝早5點,林憶蓮同恭碩良搭嘅CX829航班由多倫多返到香港,5點半左右戴住帽嘅恭碩良同林憶蓮,各自推行李車出閘。雖然兩個人同行但係就保持距離,顯得有啲避忌,之後憶蓮仲行先,不過佢忍唔住不時回頭望住男朋友笑,睇嚟心情非常愉快。
同居疑雲
落到停車場憶蓮嘅司機一早喺度等緊,佢哋見冇乜人嘅時候開始放下戒心有講有笑,恭碩良仲幫憶蓮搬行李,憶蓮就幫男友攞結他。開車冇耐司機發現有記者追訪,當去到憶蓮嘅赤柱舂坎角屋企,已經有保安開定閘畀憶蓮架車入去,保安仲叫記者唔好影相。
早排曾有傳憶蓮同恭碩良已經發展到同居關係,不過有讀者報料就話憶蓮為咗方便見面,只係喺屋企附近租咗屋畀男友住。

No comments: