Saturday, November 20, 2010

東方日報 : 憶蓮遲到扮大牌拒受訪


2010-11-20
林憶蓮前晚出席活動時姍姍來遲卻耍大牌,只接受大會司儀簡短訪問,全程與傳媒保持距離。她表示自己很喜愛爵士樂,更大讚恭碩良與陳奐仁是爵士樂能手,早前曾為恭碩良作表演嘉賓,合作愉快,不過她否認與恭碩良簽同一間唱片公司。而新專輯她亦會親自創作,她說:「仲會同北京嘅常石磊一齊做音樂,之前倫永亮介紹我聽佢嘅歌,一聽驚為天人,親自去北京搵佢幫手。」憶蓮表示已完成中國巡迴演唱會,明年會在港開個唱,她說:「已有六年冇喺香港開啦,(咁忙有否時間陪囡囡?)我向來私人生活同工作取得平衡。」
此外,葉梁美蘭早前赴美出席女兒學校家長日,問及早前賽車時撞車,她說:「OK,但仲未敢揸番車。」她坦言漸退出ball場,笑言名人第二代很有潛質,個個都靚仔靚女,會否谷囡囡做ball后?她說:「唔會,佢似我老公比較低調,鍾意美國生活。」

No comments: