Monday, November 8, 2010

蘋果日報 : 憶蓮明年9月紅館開4場

2010-11-06
蘋果日報 : 2011四大天王紅館輪住唱
香港唱片市場雖然持續低迷,但未有對演唱會構成絲毫影響,據悉各天王天后繼續為2011年紅館檔期而爭崩頭。除四大天王中的劉德華,由今年底唱到明年初唱足18場外,張學友、黎明和郭富城三位天王也準備在紅館開騷,加上溫拿樂隊、林憶蓮、周慧敏、鄭少秋和汪明荃等,歌迷肯定又要大破慳囊。
劉德華將於今年12月20日假紅館舉行18場跨年演唱會「UNFORGETTABLE CONCERT 2010」,由2010年唱到2011年。原來,除了華仔在紅館開騷外,其餘三大天王張學友、黎明和郭富城也準備在紅館開個唱,令明年紅館變得更為熱鬧。
學友20場勝華仔
據悉,張學友將於明年4月中在紅館舉行世界巡迴演唱會香港站,暫定開20場,比華仔的18場還要勁。記者昨日致電演唱會製作人陳淑芬了解,她表示學友舉行場數多少還未決定,票價方面有待稍後開會研究。除華仔和學友外,黎明和城城也計劃明年踏足紅館,城城計劃明年底檔期開騷,黎明則於10月之後,有關方面稍後將入紙紅館申請。
除四大天王輪住在紅館開騷外,不少有份量的歌手也準備踏足紅館,包括溫拿樂隊、林憶蓮、林子祥、周慧敏、鄭少秋和汪明荃等,其中今年8月參與演出「金曲娛樂真經典演唱會」的阿姐,下月再在灣仔會展舉行「荃加福祿壽宇宙最長演唱會」,明年3月31日她又與好拍檔鄭少秋在紅館舉行演唱會,比四大天王還要勤力。
王菲轉戰博覽館
另外,據悉林海峰原來曾入紙紅館開口水騷,但最後申請被拒。至於早前在北京復出開騷的王菲,因為紅館檔期爆滿而改於亞洲國際博覽館舉行,暫定明年2月26日起舉行5場,票價最貴為980港元。
雖然香港唱片市道低迷,但身為演唱會製作人的丘亞葵認為,演唱會在香港仍大有作為,他昨日在電話中說:「唱片業喺香港嚟講唔係咁掂,因為啲人唔需要買唱片,都可以喺其他渠道得到啲歌曲,但佢哋對音樂嘅需求依然大,所以演唱會仍然大有作為,啲人鍾意睇現場,追求現場氣氛,尤其是香港演唱會好抵睇,一般嚟講只係 480蚊一張飛,喺東南亞幾乎最平。喺投資角度嚟睇,演唱會同唱片或者電影相比,演唱會嘅投資比較低,但回報快,所以好多公司都好樂意投資演唱會事業。」

群星爭奪2011紅館檔
劉德華日期:10年12月20日至11年1月6日場數:18場
側田日期:1月場數:3場
吳雨霏日期:1月場數:1-2場
溫拿日期:2月農曆新年場數:6-8場
呂方日期:3月初場數:3場
鄭伊健日期:3月初場數:2-3場
蕭敬騰或林宥嘉日期:3月中場數:未定
周慧敏日期:3月中場數:2場
張智霖日期:3月尾場數:2場
鄭少秋與汪明荃日期:3月31日場數:2場
林子祥日期:4月初場數:2場
張學友日期:4月中場數:20場
G.E.M.日期:5月場數:2場
林憶蓮日期:9月場數:4場
黎明日期:未定場數:未定
郭富城日期:12月場數:未定

No comments: