Wednesday, January 17, 2018

東方日報 : 張敬軒復刻憶蓮舊碟 天價請Mac Chew出山

2018-01-14
期待呀!
歌手張敬軒接受電台訪問,提到新歌《缺》的錄音時間比較長,他認為歌手接到歌曲跟演員接到劇本一樣要去消化,要將別人的創作變成自己的故事:「我好鍾意林憶蓮嘅唱片《感覺完美》,負責編曲嘅馬來西亞音樂人Mac Chew當時係李宗盛音樂上嘅拍檔,我到依家都覺得呢隻碟嘅編曲係近20年來其中一個最好嘅。我好想復刻番,所以就搵Mac Chew。」
軒仔指對方近年已很少編曲,主要做演唱會的樂隊領班:「我求佢幫我!成隻新碟啲歌都係佢編,我求佢將當時幫憶蓮嘅所有Hardware拎番出嚟,《缺》前奏嘅電鋼琴其實都好多年冇人用過。」軒仔大讚對方的編曲人性化,收到成品時很有以前的感覺:「我好鍾意《感覺完美》嘅《哭》,前奏好簡單但好有情感,我有首新歌係向《哭》致敬,希望可以成為下一首派台歌,亦都希望粉絲搵番佢呢隻碟聽。」問到6月的演唱會可會找對方再合作?軒仔笑指Mac Chew收天價,加上自己有固定班底,因此應該只邀請對方編曲,而不會做樂隊領班。

No comments: