Friday, October 14, 2016

東方日報 : 契仔女電話慰問 方國珊:我好傷心

2016-10-14
人緣極好的胡楓有14個契仔女,包括斑斑、方國珊、張學友、黎明、樓南光、林憶蓮、劉美君等,據知方國珊是修哥第一個契女,對契媽過身,方國珊昨日在電話中猶豫說:「知你搵我咩事,契爺話要低調,希望大家尊重,我冇辦法講啲咩,我好傷心。」
方國珊與樓南光錫到契爺燶,對契媽離世感難過。
樓南光感愕然
昨日剛由北京返港的斑斑,以短訊回覆:「我啱啱喺機場先知,好難過、好痛,啱啱打咗畀契爺慰問。」劉美君得知契媽病逝,即說:「Oh! My god!」因工作了一整天而不知情的她說:「依家唔敢打電話騷擾契爺,等我做完嘢稍後會打電話慰問佢。」
演員樓南光感到好愕然,近年他中港兩邊走,較少見契爺,以他所知契媽身體都OK:「幾年前知佢面部神經有啲事,但唔嚴重。」樓南光表示當年因電影《猛鬼學堂》與修哥結緣:「我哋一班人學友、劉美君、Sandy(林憶蓮)、陳輝虹拍得好開心,修哥一次過收晒我哋五個做契仔契女,嗰時收工通頂都唔肯返屋企擁住修哥去食早餐,修哥好長情,拍完咁多年依家都同呢啲戲嘅導演、製片有聯絡。」

No comments: