Tuesday, August 5, 2014

可口可樂 限量歌詞罐/瓶 - 印有"至少還有你"


汪東城&至少還有你可樂瓶


可口可樂歌詞瓶
今年夏天的市場策略,可口可樂去年的暱稱歌詞瓶大獲成功,帶來百分之二十的銷量增長,今年又在瓶身包裝上印上流行歌詞。以下是被選中的歌詞 :
1. 聽媽媽的話
2. 我們都需要勇氣
3. 蟬鳴的夏季我想遇見妳
4. 我和我最後的倔強
5. 由我們主宰
6. 陽光總在風雨後
7. 我一直有雙隱形的翅膀
8. 時間都去哪兒了
9. 因有自信所以美麗
10. 做個好漢子
11. 好心一早放開我
12. 有今生今生作兄弟
13. 記得找我我的好朋友
14. 一步步完成當時心願
15. 至少還有你
16. 讓我們乘著陽光看著遠方
17. 最初的夢想絕對會到達
18. 你是我最重要的決定
19. 傷心的人別聽慢歌
20. 我願意為你

2 comments:

bidarlah said...

how to get the lyrics bottles? and can we get names printed on the bottles?

Anonymous said...

the lyric bottles are sold as normal coca cola in mainland china. it is the marketing strategy of coca cola china this summer. 20 lyrics are selected and printed on bottles and cans so as to boost sale. "至少還有你" is one of the 20 selected. if you go to china, you can search and buy them in any shop, supermarket or convenience store.