Monday, May 11, 2009

謝安琪希望學林憶蓮多唱少講

東方日報 : Eason禁慾論撩興謝安琪
2009-05-11
謝安琪(Kay)經歷首場紅館處女甩轆騷後,前晚順利完騷,不過她落力演出都不及陳奕迅(Eason)公然調情兼大講鹹濕笑話搶風頭。Eason以過來人身份叮囑Kay,開騷期間切記要「忍」,禁與老公張繼聰同床洩元氣,Kay聽後不禁面紅,全場爆笑。
前晚第二場《好多謝安琪吶喊演唱會2009》,曾揚言視Kay為「愛將」的陳志雲、劉浩龍等捧場,Eason則擔任表演嘉賓,老公張繼聰在觀眾席招呼嘉賓,為老婆打氣。Kay經過首場甩轆騷之後,前晚表現淡定,沒有甩舞甩歌詞,順利完成。
賴死唔走放笑彈
Eason畀面睇足全場,當Kay唱《十字架》時他更感動落淚。西裝骨骨的Eason現身舞台時,觀眾即瘋狂尖叫。
二人陶醉地合唱英文歌《The way you make me feel》和林憶蓮的《沒結果》,情到濃時更額頭貼額頭和攬腰,狀甚溫馨,懶理老公張繼聰在台下觀眾席到實。
合唱兩曲之後他們肉緊地擁抱,原本要返回後台的Eason不肯離開,還發揮搞笑本色說:「以為我會瀟灑離開?通常綵排做咗,正式就唔做!」Kay被他逗得哈哈大笑,Eason又說:「你要好好保住你把聲,係一把難得嘅好聲,仲有五場要唱。」然後Eason認真地說:「記得呢幾日唔好同張繼聰瞓,費事損耗精力!」Kay即尷尬說:「又講埋啲無謂嘢!」觀眾大叫:「Kay面紅呀!」她死撐:「胭脂嚟咋!我咁大個人,攬吓男人係唔會面紅嘅。」
憶奮鬥史喊晒口
Kay在前晚第二場騷上回憶七年前與發掘她的唱片監製周博賢奮鬥史時,忍不住再淚灑紅館,場面感人。她又表示希望學林憶蓮多唱少講,她說:「真係好想好似憶蓮咁,每次出場只係講『Hello,大家好!』之後唱歌。」Kay又坦言希望為觀眾帶來歡樂:「我希望帶畀觀眾多啲正能量,用嚟面對近排嘅流感同海嘯。」
另外,張繼聰昨日出席活動時,對太太在演唱會上性感露半球笑說:「我坐下面睇唔到,用感性角度睇太太性感打扮,令我百感交集,性感唔係一、兩個位,連太太內在美都睇埋。」

No comments: