Thursday, April 7, 2016

[翻唱碟第2首單曲] 分分鐘需要你

iTunes有得買喇
曲 : 林子祥 / 詞 : 鄭國江 / 編 : 恭碩良
https://itunes.apple.com/hk/album/fen-fen-zhong-xu-yao-ni-single/id1098193814


[環球] 〈分分鐘需要你〉將一份明戀毫無保留地展現給聽眾,由林子祥作曲,鄭國江填詞:
「扮靚D皆因你 癲癲地皆因你 為你甘心作傻事
扮下猩猩叫 睇到乜都笑 有你在身邊多樂趣」
「有了你開心D 乜都稱心滿意 鹹魚白菜也好好味
我與你永共聚 分分鐘需要你 你似是陽光空氣」✨
黃霑曾公開讚揚鄭老師嘅詞中擁有一般人所沒有嘅童真:「他是我認識的香港詞人中,最具赤子之心的人,詞中童心洋溢,有一股別人所無的童真。他的詞,永遠沒有滄桑,只有幸福。」
而喺 林憶蓮 Sandy Lam 全新版本中,憶蓮以輕柔而帶點純真嘅聲線唱出,將呢一份幸福完美演繹,非常Sweet~~~ !
新版本由包以正及 Jun Kung恭碩良負責編曲,以最簡單樂器去鋪陳呢份簡單嘅愛,當中結他佔重要角色,既有現代感又不失舊版嘅輕鬆寫意。❤❤
今日開始大家可以於iTunes率先下載林憶蓮全新版本〈‪#‎分分鐘需要你‬〉: https://universalmusichongkong.lnk.to/MissingYouInEveryMinuteFP

No comments: