Wednesday, October 9, 2013

[天機公關葉Fun微博] 久不見蓮,超期待你十二月推出的全新專輯

posted by Fun
今晚「久不見蓮」的對話重點如下:
1. 新碟12月會出 (蓮話應該出到)
2. 碟入面除左翻唱(佢其實係用"revisit"呢個term)自己既歌之外仲有全新廣東歌 (!!!!!!!!!!!!)
3. 新碟係響張敬軒有份投資既廣州錄音室錄,蓮話個錄音室完善/先進得好驚人
4. 今次新碟想有analog既味道,所以全碟既歌係同樂隊同步錄音,希望大家聽時會聽到有“沙石”
5. 出新碟時會有少少宣傳 (佢exactly係話:咁應該都有少少宣傳既)
6. 暫時無諗幾時響香港開演唱會
7. 蓮問我對「蓋亞」有咩意見,我話啲編曲同演譯係癲架囉。蓮話要多謝常石磊,無佢係唔會帶到佢去呢個境界
8. 原來蓮由灰色開始搵Kim Robinson整頭
報告完畢!


慈善唇膏發佈會
出席者:林憶蓮、Kim Robinson
日期 : 10月9日
時間:6:30pm
地點:國際金融中心商場4樓Isobar
[天機公關微博] 國際造型大師今晚假座ifc Isobar舉行派對,發佈其首度推出的kimrobinson beauty慈善唇膏,為香港癌症基金會的粉紅革命籌款。身為Kim的閨密,林憶蓮當然要現身撐場!




Kim邀請了五位好友擔任代言人,今晚其中四位名模 :@JanetMa馬詩慧 @Almen黃佩霞 @LisaS雷珊 @QiQi--琦琦 及其好友@林忆莲 現身撐場


1 comment:

bidarlah said...

that dress fits SL perfectly.

it does look like from the same designer as the one she wore in MOOV live HK.

Wonder if she bought it then.