Monday, September 27, 2010

am730 : 恭碩良當眾跪拜學友


2010-09-27
恭碩良(Jun)前晚在九龍灣國際展貿中心,舉行音樂會,到場捧 場的圈中人,包括林海峰、彭羚、吳彥祖、Mr.的Tom和緋聞女友 蔡穎恩等。Jun更有面子邀得張學友和林憶蓮任表演嘉賓,Jun即 興奮得當場跪拜學友。
Jun 當晚high爆全場,除大顯身手,又打鼓又彈結他,並唱出以 罵人字眼作歌名的《Damn》,他更與學友在台上大玩諧音俗語, 學友說出holy時,他即緊接說shit,對於獲學友答應做嘉賓, Jun表示是其榮幸,更感激得當場跪拜學友,但學友卻說:「07 年佢幫我演唱會打鼓,當時佢已經問我,他日開騷時,可唔可以 做佢嘉賓,我當時有應承,不過之後佢幾次開騷都冇搵我。」 Jun解釋說:「細騷點敢叫你,你知唔知??企喺你隔籬好大壓力 ,反而企喺你後面做鼓手輕鬆得多。」
否認唔尊重憶蓮
至於林憶蓮則在安哥後,才以一身 rock味甚濃的黑色妝扮出場 ,她與24味合唱《Paradise City》,Jun則沒有與憶蓮同台演出 。事後Jun在慶功活動上說:「唔同憶蓮合唱唔係無禮貌,請嘉 賓都要佢舒服,我一路都喺後邊打鼓,我哋係一齊演出。」對於 被指常唱粗俗歌曲,Jun說:「唔好咁講,歌曲唱嘅係助語詞, 而holy shit應該係 holy sheet,澳洲有一個大牌子個名都係咁 ,冇乜嘢啫!」

No comments: