Wednesday, December 7, 2016

蘋果 : 【評判假‧觀眾假‧賽果假】林憶蓮斟參加《我是歌手》第5季 網民哭求咪去

2016-12-06
唔少香港歌手對強國真人騷都趨之若騖,為加強節目效果,香港歌手都要人鄉隨俗,唱唱吓又喊又嗌又X叫,這是常識吧!
湖南衛視音樂節目《我是歌手》第5季,確定喺2017年1月推出。以往節目都會保密參加歌手名單,不過近日有消息指,屬殿堂級天后嘅林憶蓮,已確定加盟《我》節目。大陸傳媒日前搵咗同林憶蓮經理人陳鎮川回應,陳就話:「還沒有確定,在約碰面而已。」答案似乎有無限可能性……
唔少網民知道消息後,都紛紛喺憶蓮個facebook留言,絕大部份人都勸偶像唔好參加呢個節目,更有歌迷苦口婆心話大陸最鍾意大灑酬金,去做羞辱專業嘅垃圾節目,憶蓮唔應該自貶身份去參加!
其實早喺舊年,憶蓮就試過以導師身份,為《中國之星》擔任「巨星推薦人」,推薦許志安同 Gin Lee(李幸倪)出戰,有傳當時佢嘅酬金高達1,500萬人仔(約港幣1,800萬)。唔同嘅係,上次係以導師身份,而今次就以歌手身份參賽!
節錄部份歌迷留言:
「以憶蓮的地位,完全不需要上這種噱頭比音樂重要的大陸灑金騷。」
「我討厭大陸呢啲用大筆酬金去羞辱專業嘅垃圾節目,我搵唔到一個可以接受嘅理由佢要去自貶身份,唔開心。」
「真人做假騷,評判假、觀眾假、所謂賽果一樣是假,只有廣告及酬金是真的,真正尊重音樂的話, 請别參加 !」
「唔好去呢D垃圾倒模節目啦!簡直係人生嘅汚點!」
「你識唱歌,唔識x叫,會被歧視,講完。」
「大陸真係除咗騙子乜都係假嘅,參加呢啲節目揀直浪費生命,為個假show認真準備係對唔住自己。」

憶蓮斟《我是歌手》歌迷勸阻
2016-12-07
林憶蓮去年以導師身份為《中國之星》擔任「巨星推薦人」,有傳湖南衛視下月推出的節目《我是歌手》第五季,有意找憶蓮助陣,其經理人陳鎮川表示還沒確定,但未有否認。
不少網民知道後,都於憶蓮facebook留言,勸她不要參加,認為會貶低身份。據聞去年現身《中國之星》酬金高達1,500萬人民幣,誘惑的確幾大。

1 comment:

Anonymous said...

Chi, seems sandyandme.com expired