Tuesday, July 14, 2015

蘋果日報 : 恭碩良愛蓮說 Slam I Love You

2015-07-03
與林憶蓮(Sandy)相戀4年多,不經不覺;恭碩良(Jun)由當初的絕口不提,到今日的有問必答,越愛越大方,更有意無意間放閃。由愛侶到工作夥伴到best friend,Jun比以往成熟沉穩,大家的Sandy如何成為了他的「Slam」,且聽不再暴躁的他從頭細數。
恭碩良早前推出新碟《Past, Future, Present Tense》,找來女友林憶蓮為其監製唱歌部份,他說:「搵佢係因為佢嘅經驗,同埋夠熟,我信得過佢。」每當遇上問題,Jun坦言會第一時間找憶蓮詢問意見:「例如寫咗份詞,會第一時間畀佢睇,聽吓佢意見。」Jun笑指自己就如餐廳的廚師,只懂準備好所有下廚材料,而憶蓮則是餐廳的揸弗人,管理整間餐廳和菜單。Jun坦言這張唱片嘔心瀝血,由作曲作詞、唱片設計與包裝也參與其中,他說:「唱片就好似歌手嘅卡片咁,送碟畀朋友、DJ,就等如派緊卡片,我一定要親手送唱片畀我嘅朋友。」Jun對送出唱片亦如斯執着,難免令人擔心在工作上與憶蓮會有磨擦,不過他卻表示:「大家玩音樂都唔短時間,有乜執着細個時都執着晒。」但他竟略嫌憶蓮未夠盡責:「佢對我唔夠執着同嚴謹,我搵佢監製中文歌,其中一個原因就係想佢執我啲音,唔想俾人覺得係鬼佬唱中文歌咁,但佢就反而覺得歪歪哋音幾有feel。」
專屬愛的呼喚
為鳴謝女友,Jun於碟內寫了一段愛的宣言,以「Slam」來稱呼憶蓮,文末又毫不避忌地寫上「I love you」,他說:「佢嗰段我係用好音樂去講,但我講所有嘢都係真嘅,我唔會喺呢個位怕醜!係!係我講嘅!我講嘅所有嘢都係真嘅!」Jun指「Slam」這個專稱,是方便他於公眾場合稱呼女友:「我同佢私下都會幫對方改花名,Slam係其中一個,因為喺外面唔方便叫佢全名。」遇上憶蓮後,不論是脾氣或是待人處事,Jun均承認有所轉變:「佢點做音樂,會啟發到我點做音樂,佢點處事待人,我亦都會喺佢身上學到點去處事待人,呢個影響係雙方嘅,有時我有啲位諗唔通,可能只要佢講一兩句,我就會明。」Jun透露與憶蓮同樣喜愛木結他的音質,有時二人閒逛琴行,只要聽到有人在彈木結他,他們均會即時停止手上工作,靜靜去享受這時刻。談到二人相處,Jun指很欣賞能視另一半為best friend的愛侶,因為人只會跟好友無所不談,他說:「Best friend係你無聊冇嘢做想去飲杯咖啡,就會搵佢去飲,我覺得兩個人一齊就係要咁。」
鼓佬基因Never Die
視鼓如命的恭碩良,兩年多前因為手腕骨移位而被迫停止打鼓。早前樂隊Mr.成員Tom亦受此病困擾,Jun就謂:「打鼓真係幾勞損,但外面啲人唔會知,有時真係要咬實牙關咁捱過去。」經過兩年物理治療,現時雙手康復了八成,但卻令Jun萌起高懸鼓棍的念頭:「係咪去到60歲都繼續幫人打鼓?雖然我好鍾意打,但唔想打鼓係我唯一可以賺錢嘅嘢。」
雖然一度打算放棄,但始終放不下至愛,Jun說:「𠵱家隻手好番好多,所以又手痕,之前都有同Paco(黃柏高)講過想再打吓,嚟緊暑假就會有tour,一半係自己嘅,一半係幫人打。」他又透露明年將會為女友林憶蓮演出:「Slam下年都會有tour,今年佢會先忙自己嘅專輯,我希望佢搵返佢想合作嘅人去合作,呢個係做專輯最好玩嘅地方,亦係我哋畀對方嘅自由。」

No comments: