Thursday, May 28, 2015

[憶30蓮] 林憶蓮 @ 金唱片頒獎典禮1988

https://www.youtube.com/watch?v=7FFiK-B2QMY
Sandy獲頒三張白金唱片 : 放縱, 憶蓮 (激情), 灰色, 88年5月這個頒獎禮, 應該是她第一次以短髮新形象上電視, 仲著左嚇人大紅花裇衫, 她現場唱了"灰色", 後來被李麗蕊扮同一形象唱"甩色".
金唱片86及87年停辦, 當中原因應該是準則的爭拗, 還有和TVB不和, 到了88年6月復辦, 補頒過去兩年的銷量獎項.


[憶30蓮] 林一蓮 (李麗蕊) 甩色 vs 林憶蓮 灰色
https://www.youtube.com/watch?v=GEK4Sgap3fQ
"滴汗"look唱"甩色/灰色", 真係笑到有腹肌, 唔好忘記, 李麗蕊自己都是歌手.
甩色 - 林一蓮
有次出街買新衫,
行行望望,發覺有件算抵買,
有個sales圍住up一餐。
他講這衫極為有taste,
又有六折實抵到爛,
得番這兩件,睇0岩趁手要揀。
但暗裡我卻發覺佢曾經單單眼,
那次遇上才知真係好奸,
當初新衫甩晒繽紛色彩,
但現在一切竟已甩色,ha-ha-ha...
變0左灰色,ha-ha-ha...
一再甩色,
爭D甩到現時唔知乜色。


[憶30蓮] 林憶蓮 - 灰色 (短髮版MV) 1988
同一件紅色大花直間恤衫, 出現於短髮版"灰色"MV, 應該是88年拍的, 背後的人扮布石柱群, 和譚詠麟88年頭的"迷惑"大碟封面相似.
https://www.youtube.com/watch?v=-iUvBohwNRA

No comments: