Monday, August 11, 2014

東方即時 : 林憶蓮做善事任蕭芳芳點唱

2014-08-11
歌手林憶蓮出席《Project WAO x 護苗基金 道謝愛心》記者會,為護苗基金會長蕭芳芳打氣,二人同時穿上紅色衫,甫見面即攬頭攬頸,又互錫面珠,憶蓮不慎走光。
對Project WAO移師香港舉行,憶蓮興奮地說:「今次香港站特別開心,因為香港係我屋企。今次收益會捐畀護苗基金,好有意思!我見到芳芳姐多年來嘅努力同付出,好感動,喚醒社會關注兒童被性侵犯嘅問題,呢次合作有意思、有意義!(想籌幾多錢?)愈多愈好,我去過探訪護苗基金,發現佢哋冇乜龐大經費,每日都努力籌緊錢,了解過之後,我覺得要鼎力支持!芳芳姐話想聽《至少還有你》,已經擺咗入歌單度,到時會唱。我、那英、張惠妹、蔡健雅當晚亦都會有好多互動。」
芳芳姐更即場向憶蓮、那英、阿妹、蔡健雅致送寫有「謝你們一萬年」的答謝卡,以示謝意。


蕭芳芳幫憶蓮「闢謠」變「劈友」?
護苗基金會長蕭芳芳與歌手林憶蓮現身銅鑼灣,出席「Project WAO x 護苗基金 道謝愛心記者會」。芳芳在記者會上更透過視像會議,分別與身處外地的台灣歌手蔡健雅、張惠妹,大陸歌手那英隔空對話,答謝眾人義唱為護苗基金籌款。
芳芳冇事業線靠光搭救
芳芳更一展其幽默作風,又叫那英做老師,又謂想參加《中國好聲音》,令那英急忙反指:「芳芳姐是表演藝術家,我叫你做老師才是!」芳芳在拍照時又自行拎反光板,她說:「我冇事業線,咁樣夠光,靚啲,編輯先會登,記得影得我風韻猶存啲!」
之後又揚言要為憶蓮「劈友」,芳芳說:「我要幫憶蓮『劈友』,外面傳演唱會啲飛已經賣晒,其實只係賣咗七、八成,仲有飛,歌迷們唔好失望!」身旁的憶蓮笑着幫芳芳姐更正:「『劈友』其實是『闢謠』。」芳芳說:「我耳仔唔好,廣東話講唔到。」
讚憶蓮少女時代不得了
芳芳又大讚憶蓮:「我幾十年前睇過憶蓮演唱會,憶蓮仲係少女,已經不得了,用心唱而且台風好勁,嗰時我未聾,仲識聽,後來聽唔到啦!但見好多樂評都讚佢每次都有突破,今次Project WAO搵受惠機構,憶蓮親自嚟,我哋傾咗好耐,我覺得憶蓮好勤力,用心做,有愛心又對身邊人好,咁都唔紅邊個紅呀?所以抵佢紅!」
芳芳姐再補充說:「我耳仔唔去得啲好嘈嘅地方,所以演唱會當晚唔出席,多謝大家體諒,我想憶蓮當晚唱《至少還有你》!其實今日出席呢個記者會,我返去都要瞓兩日,畀對耳仔抖番吓。」

No comments: