Sunday, June 1, 2014

明報 : 恭碩良未計劃娶林憶蓮

2014-05-31
恭碩良前晚現身好友尹子維的生日暨新碟音樂會時,否認已向女友林憶蓮求婚,他坦言暫無結婚計劃。「報道的娛樂性很豐富,將來結婚,我一定會公布。」問到憶蓮是否結婚對象?恭碩良說: 「她是非常正的人,我們拍拖很開心,多謝大家!我會更努力做音樂,她努力做演唱會,而我與李喜兒(憶蓮女兒)也很友好。」提到兩人吃拉麵時,憶蓮一副冧樣望住他,恭碩良推說: 「因為碗麵真的很美味,我當時也很冧望住憶蓮!」他表示6 月中有新計劃公布,現正努力健身操弗。
「新計劃與個人事業有關,事業好,感情也更好!」尹子維事隔兩年再推出唱片,他強調不理銷量,只希望能多唱現場。提到恭碩良傳婚訊,尹子維覺得只是一則新聞: 「如果他結婚,我一定會一早知道。」

東方日報 : 恭碩良讚憶蓮正
2014-05-31
音樂人恭碩良(Jun)前晚出席活動,回應向女友林憶蓮求婚成功一事,Jun似是而非說:「如果係我一定公布,可惜我唔會話係,亦唔會話唔係。」又講到六月中將宣布一件人生大事,是關於事業的。是否已有結婚大計?Jun笑笑口話:「未有,(憶蓮係結婚對象?)佢係非常之正嘅女朋友,拍拖拍得好開心。」講到之前兩人拍拖食麵,憶蓮被影到一副冧樣,Jun笑言:「因為個麵真係好好食!」是否與憶蓮女兒李喜兒超級Friend?Jun話:「我同個個都Friend。」

頭條日報 : 婚期賣關子 恭碩良:憶蓮非常正!
2014-05-31
48歲的林憶蓮盛傳將於今年8月下嫁比自己年輕12年的音樂人恭碩良(Jun),Jun前晚對於成功求婚一事不置可否,強調兩人享受拍拖甜蜜。本報記者林憶蓮與恭碩良(Jun)交往4年,其間傳出男方多次求婚遭拒。
早前有報道指Jun近年改行「繼女政策」,與憶蓮和李宗盛生的女兒李喜兒打好關係,終令憶蓮肯首下嫁,兩人現着手籌備8月舉行的婚禮。
Jun前晚現身好友尹子維的音樂會時,被問到是否成功求婚,心情大靚的Jun謂:「如果係,會公佈,開心嘢一定會講,但我唔會講『係』或『唔係』。」問他是否計劃結婚?他自言沒有,但大讚憶蓮「非常正」!兩人拍拖拍得好開心。早前他與憶蓮被攝得在銅鑼灣歎平民拉麵,憶蓮全程甜絲絲,Jun笑謂:「因為個麵好食,我望佢都冧。」談到他與喜兒關係如何?Jun表示兩人關係友好。
Jun透露下月中將有事業上的「大事」宣佈,現正積極做運動和做瑜伽來修身,又笑言「個人事業好,感情都會好」。

大公報 : 恭碩良談婚訊耍太極
2014-05-31
恭碩良(Jun)前晚出席尹子維的新碟派對,最近他跟女友林憶蓮傳婚訊,前晚他被記者追問此事,並送上祝賀,他則指這天是大好日子,他戥老友開心。至於婚訊,他指開心一定會講,但好可惜,他不會說是也不會說不是,他只覺得這單新聞娛樂性好豐富。
不置可否
恭碩良坦言跟憶蓮沒有結婚大計,那憶蓮又是結婚對象嗎?他就大讚憶蓮是非常「正」的女朋友,他們拍拖很開心,他努力做音樂,憶蓮就努力做演唱會。但他承認6月會有個人的喜事宣布。被問到跟憶蓮女兒喜兒是否好朋友?恭碩良說: 「一定friend,我同個個都friend,同看更都好friend。」問到他跟憶蓮食麵被偷拍,憶蓮一臉「冧樣」,他笑言因為個麵好食。他又拉開話題,指6月有大事宣布,現在要做健身減磅,此事是跟個人事業有關,但他相信個人事業好,感情都好,男人的事業好重要。

星島日報 : 恭碩良︰有喜事一定公布
2014-05-31
恭碩良︰有喜事一定公布
尹子維前晚舉行音樂會兼補祝生日,並宣布即將推出大碟,好友恭碩良(Jun)現身捧場。
對於有指他向女友林憶蓮求婚成功,心情大靚的阿Jun說:「若然成事會公布,開心嘢一定講,呢個報道好睇,娛樂性豐富。」問到是否有結婚計畫?他說:「我無。(憶蓮是否結婚對象?)佢係非常正的人,拍拖拍得好開心,我努力做音樂,佢努力做演唱會。」
阿Jun坦承與憶蓮的女兒喜兒是好朋友,至於有報道指憶蓮一副冧樣看着他食麵,他笑道:「因為個麵好食,我望住佢都冧。」
另外,阿Jun透露6月中將公布事業上的大事,正積極健身及做瑜伽瘦身。他坦言事業好,感情亦會好,自己年近40,希望事業有突破。

蘋果日報 : 恭碩良預告下月報喜
2014-05-31
恭碩良(Jun)前晚在灣仔出席老友尹子維的小型生日演唱會派對,Jun被追問跟林憶蓮結婚一事,他說:「今日係大好日子,戥老友開心,如果我係一定會公佈,開心一定會講,好可惜,我唔會話係亦都唔會話唔係,我覺得幾好,睇呢啲新聞,娛樂性豐富。嚟緊我係有嘢宣佈,但係要下月中先可以宣佈。」
他表示未有結婚大計,不過對女友讚口不絕:「佢係一個非常之『正』嘅女朋友,拍拖拍得非常之開心,我會努力做音樂,佢都會努力做演唱會!」 Jun又直認跟憶蓮女兒喜兒感情要好。
另外,身為澳門人的Jun,對日前澳門人成功爭取撤回《離補法》,Jun說:「見到澳門咁嘅情況,想佢哋快啲搞掂,之後我都會多啲返去探屋企人。」

太陽報 : 恭碩良下月宣布喜訊
2014-05-31
音樂人恭碩良(Jun)前晚在活動中回應向女友林憶蓮成功求婚的報道:「唔會話係,都唔會話唔係,如果係一定會公布,但六月中真係有大事宣布!」雖然Jun強調該喜事與感情無關,但指個人事業好的話亦會對感情好。問到憶蓮是否結婚對象?Jun大讚女友「非常之正」,拍拖拍得好開心!問到與憶蓮女兒李喜兒是否好Friend?他說:「一定Friend,我同個個都Friend!」

新報 : 尹子維辣老友齊Jam歌
2014-05-31
尹子維(Terence)前晚喺灣仔舉行小型音樂會,被問到他兄弟阿Jun係咪打算同林憶蓮(Sandy)結婚?他說 : "唔知喎,如果佢有咁嘅諗法,應該一早收到風。」
恭碩良結婚不置可否
輪到問番恭碩良關於同Sandy嘅結婚傳聞,佢就大耍太極:「今日大好日子,戥老友開心!(係咪你都有大好日子結婚先?)開心嘅嘢一定會講啦,不過我唔會話係,又唔會話唔係,呢啲娛樂新聞幾好睇吖。
同憶蓮囡囡好老友
(結婚計劃有無?)又無乜點諗喎,(Sandy係你結婚對象?)佢係個非常之『正』嘅女朋友,同佢拍拖好開心,總之我做好自己啲嘢,佢又做好佢個音樂會啦。6月中到我就有大事宣布,到時話畀大家知。
講完想走嘅阿Jun,再被問到同Sandy囡囡喜兒老唔老友?佢就話,「梗係Friend啦,我同個個都老友,屋企樓下嗰看更都好好傾!(之前影到同Sandy食麵,佢好冧喎。)咁碗麵真係好好食吖嘛。」

No comments: