Tuesday, August 13, 2013

HiFi迷對《都市觸覺Part 1》Abbey Road Studio版CD的意見

來自Post76影音玩樂網 :
[發燒碟] 我對華納今批Abbey Road Studio 歐盟制CD的一點意見
相位王
發表於 2013-8-12 12:34
今次華納呢批五款由 EMI 英國著名錄音室的歐盟EU Arvato廠制造的CD, 我第一時間就係試Sandy Lam City Rhythm part 1, 因為呢張碟當年話係靚錄音來的,因為佢係華納Wea當年第一款卡式帶和黑膠封面印上杜比身歷聲錄音的大碟, 再加上呢隻大碟係處於88-89年華納唱片最多反相錄音的時期,而呢張City Rhythm part 1又肯定係反相錄音, 正好可以籍著今次Remastering的機會測試一下Abby Road Studio呢班Recording Engineer的功力去到邊到, 點知一開聲, 妖!又話Mastering點勁,點知原來又係反相, 即係相位無校番正啦!真係令人極度失望,5開聲尤自可,一開聲就低音糊到揼心口, 高音又乾帶尖,好彩是未到刺耳地步, 超級味精,EQ之大作無人反對,唯一慶幸係佢未去到LPXD 45咁衰聲, 但其實拿個考第尾嘅比真係無乜意思!
暫時知道最衰聲係大家最中意的陳百強 百強84,聲亁聲硬同好味精,低音死實實死枯枯,無彈跳力, 高音就表!林子祥最愛奇怪地又無乜低音,聲底礡切切!

No comments: