Saturday, August 31, 2013

蘋果即時 : 恭碩良開騷 親口嗌憶蓮做「女朋友」

2013-08-30 13:33
恭碩良噚晚喺九展開騷,據知女友林憶蓮(Sandy)匿埋後台低調捧場,恭碩良仲唱咗寫畀女友首歌《月球人》,又自爆話同樣噚晚開騷嘅側田同佢爭憶蓮:「之前側田打畀我,話要搵Sandy做嘉賓,我同佢講:『梗係唔得!』」
記者笑恭碩良做咗女友代言人,佢就話:「唔係,我同側田感情好,但佢請我女友做嘉賓,女朋友梗係要睇我騷,我五年前先開一次。」
此外,恭碩良噚晚左手整親,負傷開騷,佢話:「早排跌親,撞傷左手手腕,好在冇裂骨。之前打鼓都打唔到,十一月再做憶蓮巡迴,相信到時好番。」

No comments: