Tuesday, November 4, 2014

東方新地 : 授權男友做經理人 林憶蓮明年嫁恭碩良

2014-11-03
47歲林憶蓮跟36歲恭碩良(Jun)拍拖三年多以來,為硬捧男友出錢又出力,由安排任其演唱會鼓手,再監製唱片,又打本在上環開設錄音室,近月更「聘請」男友任其經理人,由窮band仔升呢做紅歌手經理人,身份地位拉近,上月憶蓮到上海出席音樂節,帶同男友回家鄉見家長傾婚事,決定明年初到美加巡迴時在當地註冊結婚,姊弟戀修成正果!
為仔同老友反面林憶蓮經歷一段婚姻、兩段愛情,最終未能開花結果,2011邂逅音樂人恭碩良,愛得全情投入,為改女尊男卑懸殊身份,憶蓮將男友成為其御用鼓手,跟她四出巡迴,又不惜同唱片公司抗衡,堅持由Jun負責新碟監製,今年三月,憶蓮跟環球唱片合約期滿,無約在身的憶蓮,索性叫男友做埋經理人,憶蓮一場騷動輒過百萬,淨抽佣都好和味,更重要令男友身份地位突然升呢,知情人士透露:「一直以嚟係由憶蓮一個好朋友幫手接job,自從憶蓮同阿Jun一齊,同朋友感情變差,舊年尾就無再幫手,今年四月唱片約滿,憶蓮叫男友做佢經理人,以憶蓮呢啲級數,啲job自己彈埋嚟,只係搵個人出面接洽同簽約啫!四月憶蓮去台灣做慈善騷,Jun除咗做鼓手,憶蓮介紹Jun係佢經理人!」上海傾婚事上月20日,憶蓮到上海出席《2014爵士上海音樂節》,Jun隨行做鼓手,據知音樂節完結,憶蓮和Jun繼續留在上海,有網民指在街上見到二人又拖又攬,愛得高調,又有網民踢爆二人拖住手到一家高級素食館,同枱有多名老長輩,知情爆:「憶蓮同Jun綵排嗰陣拖住手,旁若無人,有人笑佢哋就快結婚,憶蓮笑住無否認,佢哋完咗工作留咗喺上海,雖然憶蓮父母離世,但好多親戚朋友都喺上海,今次帶埋Jun見家長,宣布出年二月去美國註冊結婚,之後會請上海啲親人食飯,但唔會喺香港搞喇!」憶蓮撻着Jun之後愈見年輕,立即回春,Jun未到四十就可以上岸,雙贏!
硬捧男友
憶蓮自同恭碩良拍拖後,不避嫌請他做演唱會鼓手,帶他巡迴開騷賺錢,攞正牌拍住拖開工,為了男友,一直以來出盡方法提高男友地位,用心良苦!

No comments: