Friday, April 12, 2019

東方日報:成名作!側田爆《命硬》本來寫畀林憶蓮

2019-03-21
歌手側田接受TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》訪問,大談第七次上紅館開演唱會的感受。側田表示今次已是第八次開演唱會,其中有七次於紅館舉行,笑言開騷真的會上癮,希望可以唱到身體不容許為止。他又坦言有想過將年半前的騷變為Part 2,但好似不尊重觀眾,而且隔了年半,想給一些新的感覺給大家才有誠意,他又說:「其實每次開演唱會都想做得好過之前,進步係好難,好似打機咁,就算我以前打爆咗《街頭霸王》,仍然想再打,不過要全勝咁過關又或者用死同一個角色打。」
側田亦感恩擁有很多好歌:「《命硬》可能係唱得最多嘅歌,本身首歌想寫畀林憶蓮,但Timing唔啱冇要到,所以自己攞番嚟唱,多謝黃偉文嘅歌詞,首歌係講唔好歧視,好似我自己咁,愈睇死我,我愈要做畀你睇,例如話我追唔到女仔,我就會去追,就算我唔鍾意佢,我都要去做,我試過㗎!(咁會傷害到個女仔?)因為細個,我喺美國長大經常發生,我生得細粒,又係華人,實有好多呢啲經歷。」

No comments: