Saturday, October 28, 2017

蘋果日報 :【女dancer隔空摸身】林憶蓮再登紅館開Part 2:我知你哋好錫我!

2017-10-27
早前在湖南衛視歌唱節目《歌手2017》取得總冠軍的林憶蓮,今晚喺紅館為一連四場嘅《PRANAVA/造樂者安哥場》展開序幕,日前遭杜汶澤在facebook炮轟、指訪問時遭對方冷嘲熱諷的商台高層及主持梁泰來(Terry)也有前來捧場,但繼續拒絕為杜汶澤指摘作回應。
個唱個開三面台,憶蓮一身黑短裙出場,見她束起頭髮,前蔭額蔭熨得貼貼服服。憶蓮先後唱出《蓋亞》和《無言歌》兩首國語歌,直至她獻唱第三首唱廣東歌《天大地大》時,觀眾反應明顯較之前熱烈。而憶蓮男友恭碩良則見長滿鬍鬚在現場負責打鼓。
憶蓮唱《愛上一個不回家的人》時,有舞蹈員跳現代舞,憶蓮也有坐在舞蹈員背上,其後女dancer從後攬住憶蓮,在她身上摸來摸去,但摸到心口位置時只是隔空觸摸,未有真的觸碰到。
換上紅色短裙上陣嘅憶蓮之後獻唱《盛夏光年》,彈住結他升台現身。一曲既畢,有歌迷上前獻花,憶蓮感謂:「多謝大家嚟睇呢個騷,我心情好激動!頭先唱咗幾首歌,好期待返嚟做演唱會Part2。」又問歌迷邊個有睇過佢嘅Part 1,說罷與觀眾揮手,然後謂:「今晚買咗飛嚟睇嘅人,我知你哋好錫我,我好感動!今次開Part 2,將更多Part 1想呈現比大家睇嘅嘢都會俾大家睇,同埋Part 1有改進嘅地方同埋更加多嘅創意、更多意念會好清晰喺舞台呈現俾大家睇。」

No comments: